Hallo,
Mede tweakers
Ik heb hier al meer dan een jaar een Gigabyte 790X UD3P AM2+
Alleen na 2maanden gebruik viel keer de stroom uit of iets dergelijks.
Dus stroom weer terug pc opstarten poef geluid weg. Realtek gaf aan alles zit er in .
Maar het gaf geen geluid .Mijn mic deed het ook niet. Driver reinstall niks Toch maar even snel goedkoop geluidskaartje gekocht. zit er nu ook al heel lang in.
Winkel had moederbord niet meer dus ik dacht geen zin om heel men pc uit elkaar te halen. En weer 2 weken kwijt te zijn dus daardoor het geluidskaartje.
Maar toen ik fresh install had.
Nog een keer geprobeerd nog steeds zelfde probleem FI ook rond die tijd.
Dus nu voordat ik een dure geluidskaart wil aanschaffen.
Wil ik toch nog even weten is er misschien iets wat ik er aan kan doen dat het weer werkt of is het echt dooood verklaart?
Moederbord werkt verder nog 100%
Mede tweakers
Ik heb hier al meer dan een jaar een Gigabyte 790X UD3P AM2+
Alleen na 2maanden gebruik viel keer de stroom uit of iets dergelijks.
Dus stroom weer terug pc opstarten poef geluid weg. Realtek gaf aan alles zit er in .
Maar het gaf geen geluid .Mijn mic deed het ook niet. Driver reinstall niks Toch maar even snel goedkoop geluidskaartje gekocht. zit er nu ook al heel lang in.
Winkel had moederbord niet meer dus ik dacht geen zin om heel men pc uit elkaar te halen. En weer 2 weken kwijt te zijn dus daardoor het geluidskaartje.
Maar toen ik fresh install had.
Nog een keer geprobeerd nog steeds zelfde probleem FI ook rond die tijd.
Dus nu voordat ik een dure geluidskaart wil aanschaffen.
Wil ik toch nog even weten is er misschien iets wat ik er aan kan doen dat het weer werkt of is het echt dooood verklaart?
Moederbord werkt verder nog 100%
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|