Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
nee het is van dat plakspul van de Gamma, voor in de douche of badkamer, zodat mensen niet kunnen gluren naar binnen..Op maandag 12 maart 2001 22:23 schreef Demoniac het volgende:
Soort matglas:?
Zit 3mm acrylglas achter met dat plakplastik
Maar dat had ik ook al helemaal onderin mijn topicje geschreven...
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Verwijderd
Oscar kan niet wachten op zn nieuwe kast, dan kan ik ook beginnen met zagen
Mn oude kast heb ik al gespoten om eens te kijken hoe dat zo ongeveer gaat.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Hmm Die frees standaard is er idd ook nogOp Wednesday 14 March 2001 12:16 schreef Sjonie het volgende:
Hoi Psycho. Mooi gedaan man. Ik sta op punt van Proxxon aanschaf. Heb je dit uit de hand of met "frees-standaard" gedaan?
ik heb al weer ideetjes!!, nee dit is uit de hand gedaan, met (schaam mode) glasvezel versterkte doorslijpschijfjes van dremel.. die diamant van proxxon was me iets te duur en deze waren lekker breed...