vraag en aanbod feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

• clamdxp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-12-2024
Beste Medetweakers en redactie tweakers.
Ik zou graag willen weten hoe het kan dat mijn V&A-feedback gewijzigd is.
Gisteren keek ik en stond ik op +28 wat eigenlijk al een tijdje staat.
Aangezien ik nog een feedback verwacht kijk ik iedere dag even..
Nu zie ik tot mijn verbazing dat hij op +5 staat?
Is er iets mis met de site?
Ik zou toch graag mijn +28 weer terug zien aangezien dat een potentiele koper van mijn artikelen toch een ander beeld geeft van mij.
Hopende op een antwoord of eventueel een emailadres waar ik mijn vraag kan voorleggen wacht ik op reactie..

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Het V&A-beoordelingssysteem is veranderd, er is geen score verloren gegaan:

plan: Tweakers.net lanceert Vraag en Aanbod 3.0
De beoordeling is in de nieuwe Vraag & Aanbod aangepast en meer gelijk getrokken met de manier waarop ook de shopreviews werken. Dat betekent dat je nu van 1 tot 5 sterren kan krijgen (en geven) op 3 verschillende gebieden. Van die drie gebieden wordt vervolgens een gemiddelde genomen en dat levert een cijfer van 1 t/m 5 op. Dit is de score die vervolgens getoond wordt op je profiel pagina.

Natuurlijk zijn alle huidige score meegenomen in de nieuwe berekening. Je bent dus zeker geen beoordelingen kwijt geraakt. Alleen i.p.v. dat we alle beoordelingen optelden zoals voorheen, nemen we nu het gemiddelde. Hierbij hebben we dus wel alles in het positieve getrokken. Dus -2 is 0 geworden, -1 1, enz.

Omdat we merken dat mensen het ook fijn vinden om te zien op basis van hoeveel beoordelingen deze score tot stand is gekomen zullen we de vermelding van het aantal beoordelingen snel gaan toevoegen aan de weergave.
offtopic:
Nog een aantal typo's aangegeven in italic :)

T.net gallery | V&A ads

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:13

rob_erwt

What does this button do?

Zegato schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:46:
offtopic:
Nog een aantal typo's aangegeven in italic :)
offtopic:
Wijsneus... :P

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Hier 3 ads en ook te zien: gallery: martijnberk
Hier ook 3, maar bij doorklikken slechts 2: V&A aangeboden: Zakelijk Systeembeheer Noord-Holland-Noord

LinkedIn WoT Cash Converter

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ondanks dat het feedback is op het V&A systeem heeft het niks te maken met V&A feedback (beoordelingen) zoals dat in dit topic besproken wordt ;)

Ik mik deze dus even op slot, aangezien het probleem met de feedback score al is verholpen doordat daar nu de sterretjes getoond worden en het verder sowieso geen bug was.

Dat het aantal advertenties dat hier en daar genoemd wordt niet klopt met het daadwerkelijke aantal actieve advertenties is al eerder genoemd, het zou gefixt moeten zijn, maar het lijkt inderdaad nog mis te gaan soms. Bij de gebruiker die jij noemt zie ik in de DSP zelfs nog meer advertenties staan. Ik heb het even gemeld in LD: [bug] Aantal V&A advertenties klopt niet

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 16-09-2010 23:33 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.