Microsoft kondigt vijf volwassen Kinect-games aan

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
nieuws: Microsoft kondigt vijf volwassen Kinect-games aan

Titel, de games zijn volwassen? Af?

Beetje gek imho, misschien is "Microsoft kondigt vijf hardcore games voor kinect aan" beter?

Edit:

Oh btw toevallig wou ik nogmaals het filmpje kijken, dus ik drukte weer op play. Krijg ik weer een (andere) reclame te zien voordat ik het filmoje mag zien, is dat de bedoeling?

[ Voor 24% gewijzigd door roy-t op 16-09-2010 18:15 ]

~ Mijn prog blog!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Ha roy-t,

Wat de advertenties betreft, wat je hebt meegemaakt is de bedoeling. Je krijgt in zo'n situatie inderdaad opnieuw een advertentie te zien. Of dat prettig is, is een tweede, maar zo commercieel is Tweakers.net inmiddels wel...

Wat de kop betreft. Uiteraard heb ik getwijfeld tussen 'hardcore' en 'volwassen.' :)
En dus gekozen voor volwassen.
Ten eerste, als er al een definitie van hardcore zou bestaan, denk ik niet dat alle vijf de games aan dat criterium zouden voldoen. ''Volwassen' zie ik daarin als iets breder dan 'hardcore' en dan passen alle vijf de games er opeens wel in.
Ten tweede is Tweakers.net natuurlijk niet eeen echte game-site en de vraag is of alle bezoekers zo bekend zijn met de term 'hardcore,' terwijl bij 'volwassen' direct duidelijk is dat de bedoelde games niet zo geschikt zijn om in familieverband te spelen.
Ten derde ben ik er op tegen om zomaar overaal klakkeloos een Engelse term voor te gebruiken ;)

Maar de betekenis van zowel de term 'hardcore' als 'volwassen' is behoorlijk arbitrair :)