Verwijderd

Topicstarter
In juni plasma tv van panasonic gekocht. Perfect beeld e.d. alleen met snelle beweging bij sport/film etc kreeg ik het idee dat er iets niet klopte. Dacht eerst dat het aan mijn ogen lag en dat het zou wennen maar dat is niet zo. Geen idee hoe ik het moet noemen, lijkt wel op ghosting maar dacht dat dit niet voorkwam op plasma's (vandaar ook de aankoop). Blur, smearing, fosfor trailing..... heb al op alles gezocht maar niets kon me verder helpen.

Vandaar dat ik even een paar foto's heb gemaakt van de demo v pro evo 2011. Links is zonder beweging, de rechter is als ik met mijn analoge stick vd gamepad van links naar rechts beweeg.

Afbeeldingslocatie: http://www.damink.net/pana_u10.jpg

De belangrijkste vraag is eigenlijk of dit betekend dat er echt iets mis is met de plasma of dat ik er maar mee moet leven. Er zit nog lang garantie op maar wil hier niet onnodig een beroep op doen.

Mijn eigen inschatting is dat dit gewoon niet zo hoort te zijn, maar zou het graag bevestigd willen hebben door mensen die er een betere kijk op hebben dan ikzelf.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Lijkt erop alsof er iet smis is met de verversing van het beeld... inbranden in een paar seconden zou namelijk te gek voor woorden zijn met een hedendaags plasmatoestel.

Heb je dit met alle kleuren? Of enkel bij de overgang van donker/licht/donker?

Heb je al contact opgenomen met de supportdesk? Dit lijkt mij een fout van de fabrikant..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Bij alle kleuren.
Ik heb nog geen contact opgenomen met de supportdesk want ik wilde eerst even weten wat o.a. mensen op tweakers ervan vinden.

Moet ik overigens eerst contact opnemen met de MM waar ik 'm destijds heb gekocht of direct met de supportdesk van Panasonic?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-02 20:01

mr.paaJ

generatie cmd+z

Zie je het ook zo erg in het echt? Kan ook zijn dat je met je camera net twee beelden te pakken hebt natuurlijk.
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:01:
[...]
Moet ik overigens eerst contact opnemen met de MM waar ik 'm destijds heb gekocht of direct met de supportdesk van Panasonic?
In principe eerst de MM, al komt het waarschijnlijk op het zelfde uit. Panasonic heeft een thuisservice dus je hoeft niet je hele toestel mee te sjouwen.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Verwijderd

Topicstarter
mr.paaJ schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:55:
Zie je het ook zo erg in het echt? Kan ook zijn dat je met je camera net twee beelden te pakken hebt natuurlijk.

[...]

In principe eerst de MM, al komt het waarschijnlijk op het zelfde uit. Panasonic heeft een thuisservice dus je hoeft niet je hele toestel mee te sjouwen.
Ja ik zie het ook zoals op de foto wordt weergegeven.
Nou moet ik zeggen dat het bij games erger opvalt dan bij gewoon beeldmateriaal.
Als ik een keeper heb met bv nr 22 en ik beweeg van links naar rechts zie ik werkelijk een rugnummer 222 :o .

Ik kocht juist een plasma omdat dat zo goed zou zijn met bewegende beelden, en panasonic zou toch over het algemeen het beste moeten zijn :'(

Ondertussen trouwens wel filmpjes gevonden op youtube waar het probleem mee te vergelijken is:
G10 Motion handling Problem Video 1

Ik zal wel eens even contact opnemen met de MM en hou jullie op de hoogte.