Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Handeling automatisch uitvoeren

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om, in een willekeurig programma, door windows een handeling uit te laten voeren. Ik heb namelijk een programma dat na opstarten iets moet selecteren en Ctrl+m moet uitvoeren. Het programma heet PJ network Manager (sanyo) en heeft voor zover ik weet geen schakelopties.

Groetjes,

Joris

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Scripten en als een eventdriven Scheduled Task gebruiken - dat laatste met name als je Vista of 7 hebt.

Maar desalniettemin: het zou wel handiger zijn als je voortaan zelf eerst wat meer ging nakijken wat er in de door jou gebruikte windows versie (hint 1) in te zetten is, en iets duidelijker neerzet wat dat iets wat geselecteerd moet worden is kan zijn (hint 2).

Er zijn verschillende mogelijkheden, maar zo vaag als je nu je wensenpakket neerlegt kan niemand er iets mee.

Probeer het nog eens opnieuw, en kijk dan ook naar wat er in Het algemeen beleid staat beschreven over een goede topicstart ;)

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 16-09-2010 16:57 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.