Webdesign: ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• alex028
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-03-2021
Lieve adjes,

Laatst wilde een klant van me in zee gaan met een SEO bedrijf dat zelf grote verhalen had over hun prestaties etc. Toen ze de naam van het bedrijf intypte in google was de tweede hit een forum van tweakers.net waar professionals het een en ander schreven over de wanprestaties en oplichtingspraktijken van het bedrijf.

Helaas zijn er nog tientallen bedrijven die op webdesigngebied structureel mensen oplichten door ze prijzen door te berekenen die vele malen de 'normale' prijs zijn. In mijn voorbeeld een bedrijf dat voor het vasthouden van een domeinnaam jaarlijks 300 euro rekende, en de ontevreden klant vertelde dat ze daar niks op verdienen.

Staat Tweakers.net open voor een ervaringentopic op webdesigngebied om zo potentiele klanten van foute webdesigners te waarschuwen?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat verwacht je precies aan discussie in dat topic afgezien van wat meldingen dat bedrijf x klote is? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• alex028
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-03-2021
Wat ik verwacht? Andere personen die ook ervaringen hebben met dat bedrijf en zo het ontstane beeld bevestigen/ tegespreken.