Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

YouTube API

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek geweest naar een php class die data kan ontvangen en versturen naar YouTube. Waarmee je van uit je eigen site een filmpje kan waarder (middel sterretjes of een uitklapmenu met waarde) en waarmee je commentaar kunt geven.

Nu is er zoveel aanbod, mij vraag is daarom wie heeft hiermee ervaring en weet een script dat goed en efficiënt werk. Ik heb basis kennis van PHP dus het liefst een class met een duidelijk voorbeeld hoe ik het kan toepassen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, in de Devschuur doen we aan zélf programmeren; dit is niets meer dan een scriptrequest en dat is dus niet toegestaan.

Had je nu de classes die je al gevonden hebt even opgenoemd en de plus- en minpunten die je zelf al had ontdekt opgenoemd dan hadden we nog iets om over te discussiëren. We verwachten hier wel wat meer eigen inzet (ook al heb je die gepleegd; we zien dat ook graag terug in de topicstart dus) zoals je ook zult lezen in onze Quickstart.

/edit: * RobIII pwned Woy anytime :+ Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ed2bb8acf1655666e443abcba2eb4b39/full.gif

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 16-09-2010 15:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
We staan in PRG geen Scriptrequests toe. PRG is bedoeld om te discussiëren over problemen met het zelf programmeren, en niet bedoeld als afhaalbalie van kant en klare code.

Mocht je zelf wat willen maken, en daarbij tegen problemen aanlopen, dan kun je een topic openen. Maar hou daarbij wel de Quickstart in gedachten. We verwachten hier namelijk wel het een en ander van een TS.

offtopic:
:( RobIII

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.