Omdat het op de FP eerder ondersneeuwt tussen alle andere reacties:
In het eerste geval is het dan dus een geval van Eigen schuld, dikke bult dat je advertentie niet wordt gevonden. In het tweede geval zou een extra invoerscherm voor de specificaties heel wat oplossen. Daarin zou een verkoper dan de specs die hij weet kunnen aangeven, dat vergroot dan alsnog de vindbaarheid van een advertentie.
Zonder gelijk op iemands tenen te willen staan, nu lijkt het erop dat mensen die geen product koppelen een beetje in bescherming worden genomen
dsibma in 'plan: Tweakers.net lanceert Vraag en Aanbod 3.0'
Ziet er strak uit, ik vraag me echter wel af waarom ik nog geen specificaties kan selecteren terwijl dat in de pricewatch wel kan. Ik neem aan dat er gestreefd wordt naar zoveel mogelijk integratie wat dat betreft, als een advertentie gekoppeld is aan een product in de pricewatch kunnen die specificaties toch ook gewoon over genomen worden?
Mag ik die redenatie wat vreemd vinden ? Als er aan een ad geen product hangt kan dat (zover mijn idee reikt) aan twee dingen liggen: de verkoper heeft een bestaand product niet gekoppeld, of het aangeboden product komt niet voor in de database van T.net.rob_erwt in 'plan: Tweakers.net lanceert Vraag en Aanbod 3.0'
De belangrijkste reden dat je niet kan zoeken op specs is omdat niet aan iedere advertentie een product hangt. En als je dan zoekt op spec, sluit je bij voorbaat al advertenties uit die wel voldoen aan je eisen.
In het eerste geval is het dan dus een geval van Eigen schuld, dikke bult dat je advertentie niet wordt gevonden. In het tweede geval zou een extra invoerscherm voor de specificaties heel wat oplossen. Daarin zou een verkoper dan de specs die hij weet kunnen aangeven, dat vergroot dan alsnog de vindbaarheid van een advertentie.
Zonder gelijk op iemands tenen te willen staan, nu lijkt het erop dat mensen die geen product koppelen een beetje in bescherming worden genomen