Bij gebrek aan ideeën voor een beter toppic om dit te plaatsen, plats ik het dus hier.
In Dell Streak: tussen servet en tafellaken staat
Ik ben van mening dat het eerste criterium voldoende is. Bellen met je iPad sized smartphone is alles behalve handig (tenzij met bluetooth oortje) en dat zou dan moeten resulteren in de belgemak score, maar het blijft een phone...
In Dell Streak: tussen servet en tafellaken staat
Nu ga ik niet helemaal akkoord met jullie definitie. Een broekzak is geen universeel standaard formaat. Zeker voor grotere gadgets, zoals deze Dell Streak, past het niet altijd in je broekzak, maar is het daarom minder "phone"?Om onderscheid te maken tussen tablets en smartphones hanteren we op de Tweakers.net-redactie - bij gebrek aan beter - twee criteria voor een smartphone: die heeft gsm-ondersteuning en je kan hem in je broekzak stoppen.
Ik ben van mening dat het eerste criterium voldoende is. Bellen met je iPad sized smartphone is alles behalve handig (tenzij met bluetooth oortje) en dat zou dan moeten resulteren in de belgemak score, maar het blijft een phone...
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia