Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[admin/bug] v&a dependancy error in react admin

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Via de DSP een nickchange doen gaat goed, maar via de ReactAdmin krijg ik het volgende bij het wijzigen van de nickname of iets anders in het profiel:
Warning: require_once(/mnt/web/tweakers/inc/class/VaAdManager.php) [function.require-once]: failed to open stream: Bestand of map bestaat niet in /mnt/web/react/got/react/board/non-www/plugins/eventhandler.inc.php on line 95

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/mnt/web/tweakers/inc/class/VaAdManager.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /mnt/web/react/got/react/board/non-www/plugins/eventhandler.inc.php on line 95
Vast niet de bedoeling :Y)

edit:
En dan vergeet ik een fatsoenlijke topictitel te zetten :X Ik mis mijn global modrechten, dan had ik het gepruts kunnen verbergen :+

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 16-09-2010 14:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Wijzigen profiel succesvol.
Heeft blijkbaar zichzelf opgelost :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Of ze zijn het vergeten hier te melden :P kan deze iig dicht :Y)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.