Toevoegen bijlage outlook 2003 heel traag.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• llauke121
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-12-2021
Hallo,

Ik gebruik MS outlook 2003, als ik een bijlage wil toevoegen dan gaat het heel snel als deze in het scherm staat waar die start ( Documenten map ) Maar als ik op het pijltje naar beneden klik om door de schrijven te bladeren dan duurt het zeker 1 a 2 min voor ik op een schrijf letter kan klikken.

Heb eerst gekeken of outlook niets out of date was dat is in dit geval niet zo.
Verder heb ik office verwijderd en op nieuw geïnstalleerd dit heeft 1 dag ( ongeveer 2x ) goed gewerkt. Vanmorgen onder vond ik weer het zelfde probleem.
Heb mijn netwerkschrijven ook al een keer opnieuw geconnect om te kijken of het miss daar mee te maken zou hebben maar ook dit was geen su6.

Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en opgelost gekregen dan hoop ik snel de oplossing te horen.

Al vast bedankt
MvG,
Laurens

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:29

Releases

Ja maar!

Waarschijnlijk staat een van je andere schijven in je computer in idle stand en heeft deze tijd nodig om weer actief te draaien. De vertraging zou dus komen door de spin-up van de hardeschijf.

• llauke121
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-12-2021
Releases schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:14:
Waarschijnlijk staat een van je andere schijven in je computer in idle stand en heeft deze tijd nodig om weer actief te draaien. De vertraging zou dus komen door de spin-up van de hardeschijf.
Dat heb ik ook al uit gezet. Nog als ik kijk in klik om naar een andere schrijf te gaan hangt hij al dus heb dan nog geen schrijf aangeklikt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bij het openen naar andere schijven wordt eerst gekeken of alle netwerkschijven wel bereikbaar zijn... Ik weet (bijna) zeker dat als je alle mappings even weghaalt het allemaal een stuk sneller is...

Is ook eigenlijk de basis van het onderzoeken / analyseren van je probleem: zoveel mogelijk (externe) factoren uitsluiten ;)

Overigens wel handig om je OS te melden. Windows 7 heeft er bijvoorbeeld al heel wat verbeteringen voor aangebracht om dit soort experience issues te voorkomen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.