waar een *.nl te reggen -zonder- KvK?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:08
Stel ik wil www.xtuv.nl hebben, maar ik heb geen KvK nummer (dat is nu het geval) waar kan ik dan het beste een domeintje reggen (zonder hosting!!) ik ben maar 15 jaren jong, geeft dat nog problemen met zich mee? (heb niet zo'n zin om "pappa" hiervoor te roepen :P) of doen ze daar niet kinderachtig over?
Normaal kost een .nl iets van fl 35 per jaar toch? da's niet veel..

Maar ik wil dus zonder hosting omdat ik op dit moment nog een beetje zit te kijken en gratis wel ergens aan de bak kom op andermans server, maar dan moet ik dus het domein door kunnen verwijzen daarnaar, ken dat? en hoe? en kost dat steeds geld?
Alvast bedankt voor de vele reply's die zullen volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16198

al op www.webhoster.nl gekeken?
en de search al geprobeerd??
volgens mij niet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23235

Er zijn vele bedrijven die zoiets aanbieden. Let er echter wel op dat je in je contract laat opnemen dat je het recht heb om het domein over te zetten naar je eigen naar als je zelf een KvK beschikbaar heb.

Niet doen:
- FreeHosting
- Vanderlinden.com

Voor een lijst met hosters kijk je even op internetten.nl of webhosters.nl. :)

EDIT: De search doet het niet dus probeer deze dan maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Mja, ik hoor dus graag persoonlijke ervaringen :)
Toch bedankt hoor!
Toch nog eens kijken bij Rednax, was ik al eens geweest, ik ken iemand die de baas daarvan kent ofzo :P nou ja we zien wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16198

Op maandag 12 maart 2001 22:11 schreef Xtuv het volgende:
Mja, ik hoor dus graag persoonlijke ervaringen :)
Toch bedankt hoor!
Toch nog eens kijken bij Rednax, was ik al eens geweest, ik ken iemand die de baas daarvan kent ofzo :P nou ja we zien wel!
hehehe, das toevallig!!! Ik ken hem ook!! :)
wat is de wereld toch klein he! :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

* Anoniem: 8888 heeft een .nl domein gekocht bij NXS...

www.axeweb.nl -> http://www.nxs.nl

Niet duur.zo'n 80 piek eenmalig, en 35 per jaar.. geen hosting trouwens dat doe ik zelf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16192

Ik denk als je 15 bent, je toch je papa moet vragen voor een handtekening:) bedrijven die vaker met dit bijltje hebben gehakt zullen geen minderjarige nemen zonder handtekening van ouder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ook als ik een bankrekening met 'n paar 1000 piek erop heb :?
nou ja ik zie wel, bedankt voor de tips, trouwens de startbedragen vind ik over het algemeen wel hoor maarja dat zal ik voor lief moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
foutje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
euh binne ik denk dat je Nxs bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 14:35
er moet gewooon een w vanaf

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
het boeit hun totaal niet wat je op je bankrekening heb staan.. je ben als minderjarige gewoon nog niet verantwoordelijk voor financiele gevolgen.. dus stel er zou wat gebeuren dan mag je pappa betalen.. en die kan weigeren.. dus.. vandaar het meerderjarigheidssyndroom bij bedrijven..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-07 17:19

Metzie

Nyaano !

Op www.subhosting.nl kan je voor een klein bedrag. ZONDER kvk nummer een domain reggen.
Betalen kan via accepgiro, contant en op nog een andere manier.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op Tuesday 13 March 2001 22:25 schreef Xtuv het volgende:
al zou je een miljoen piek hebben, ik zou persoonlijk nooit (meer) met een minderjarige een overeenkomst aangaan zonder handtekening van zijn ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

hehe ja was foutje.. w teveel..maar Nxs heeft goeie service, en is helemaal niet duur. Heb je al een besluit genomen waar je hem registreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
nog niet besloten...
Nxs ziet er wel goed uit.. nog even kijken wat het goedkoopst is en wat ik nodig heb.
Ik wil dus gewoon alleen een domeintje reggen, en die dan laten doorverwijzen naar een andere plaats, waar dan mijn website staat, nu heb ik wel een plaatsje hoor maar dat zou kunnen veranderen. Dat kost ook weer geld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ik zal waarschijnlijk bij Nxs hem gaan kopen, ziet er goed en goedkoop uit, maar hoe gaat het eigenlijk precies in z'n werk?
als ik het formulier: http://www.nxs.nl/domeinen/index.nxs?domein_type=nl&domein_naam=xtuv&vs=10&do_nl=1&do_com=0&do_net=0&do_org=0&page=bestel&ref_id=&ref_domein= invul, wat dan? krijg ik dan een email dat ik geld moet storten? of krijg ik een brief thuis waar ik info etc op moet zetten?

En als ik dan een handtekening nodig heb van 'n meerderjarige ofzo, da's natuurlijk prima dat gaat ook wel lukken maar dan kan ik zeker het geld niet van mijn eigen rekening af laten schrijven ofzo? :(
da's helemaal onhnadig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op Wednesday 14 March 2001 19:50 schreef Xtuv het volgende:
Ik zal waarschijnlijk bij Nxs hem gaan kopen, ziet er goed en goedkoop uit, maar hoe gaat het eigenlijk precies in z'n werk?
als ik het formulier: http://www.nxs.nl/domeinen/index.nxs?domein_type=nl&domein_naam=xtuv&vs=10&do_nl=1&do_com=0&do_net=0&do_org=0&page=bestel&ref_id=&ref_domein= invul, wat dan? krijg ik dan een email dat ik geld moet storten? of krijg ik een brief thuis waar ik info etc op moet zetten?

En als ik dan een handtekening nodig heb van 'n meerderjarige ofzo, da's natuurlijk prima dat gaat ook wel lukken maar dan kan ik zeker het geld niet van mijn eigen rekening af laten schrijven ofzo? :(
da's helemaal onhnadig...
nee kan wel vanaf je eigen rekening, alleen is een van je ouders financieel verantwoordelijk als jij het niet zou (kunnen) betalen...thats all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
ah ok, dus ik heb alleen een krabbeltje nodig waarschijnlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op Wednesday 14 March 2001 20:30 schreef Xtuv het volgende:
ah ok, dus ik heb alleen een krabbeltje nodig waarschijnlijk? :)
volgens mij wel, bedrijf waar ik reg staat onder de overeenkomst

indien minderjarig handtekening ouder/verzorger:

en boeit niet welk rek nr betaald als het factuurnr maar betaald word enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
okay dan! bedankt, ik moet het nog maar zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

jep, NXS is een goeie domeinenboer.
In het begin veel problemen gehad, maar sinds ze verhuisd zijn, naar een betere serverruimte zijn ze voor 99,7 % betrouwbaar :)

* I_stealth_I heeft 3 domeinen bij NXS

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op Wednesday 14 March 2001 21:23 schreef I_Stealth_I het volgende:
jep, NXS is een goeie domeinenboer.
In het begin veel problemen gehad, maar sinds ze verhuisd zijn, naar een betere serverruimte zijn ze voor 99,7 % betrouwbaar :)

* I_stealth_I heeft 3 domeinen bij NXS
jah kan best, maar heb ooit mailtje gedaan naar ze en totaal geen antwoord op gehad...was mailtje voor hosting....

dergelijke dingen vind ik behoorlijk afknappen...maargoei, misschien was het toeval:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Hehe, Stealth, eerst zat je nog te k*nk*ren over die NXS ? :)

Maaruh, ik raad je GrafiX aan. Goede service, alleen vroeger wel veel down. Nu is het echt een heel stuk minder, verder werkt het erg snel enzow de servers bij Grafix, en als ze down zijn is het meestal erg snel opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-07 13:16

ReseTTim

Chocolate addicted

Op Tuesday 13 March 2001 22:25 schreef Xtuv het volgende:
nou ja ik zie wel, bedankt voor de tips, trouwens de startbedragen vind ik over het algemeen wel hoor maarja dat zal ik voor lief moeten nemen.
maak maar wat over op mijn rekening want ik heb nog50,- over ongeveer. mail me ff voor mijn giro nr.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12033

Zonder KvK, ik ken een bedrijf die dat doet.
http://www.nedstars.nl - NedStars Benelux
Je kunt daar een particulieren licentie aanschaffen en zo een .NL domein laten registreren.

Mzzl

Kezman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ik had maar eens een mailtje gestuurd naar NXS over de mogelijkheid om als minderjarige een domein te kopen:
Hallo daar, ik ben 15 jaar en ik wil graag een .nl domein naam bij u kopen, maar van verschillende kanten hoor ik dat een internet bedrijf dat niet zal accepteren aangezien ik minderjarig ben, hoe zit dat? en stel dat ik gewoon het bestelforumulier op de site etc. zoals het hoord invul wat gebeurd er dan? krijg ik dan een brief thuis ofzo die ik verder moet invullen met handtekening etc?
Als dat zo is is dat dan nodig van een meerderjarige? dat is opzich ook geen probleem, dat doen mijn ouders wel hoor, maar kan ik het geld dan van mijn eigen bankrekening af laten schrijven? dat is toch wel zo handig...
Hopelijk kunt u mij hierop antwoorden, alvast bedankt.
In principe is dit geen probleem. U kunt de domeinnaam als particulier onder uw eigen naam aanvragen. De factuur die u thuisgestuurd krijgt kunt u ook van uw eigen rekening betalen.

Hopende u voldoende geinformeerd te hebben, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

Siemon van den Berg
Nxs Internet Services

Dat zit dus in ieder geval wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op Thursday 15 March 2001 19:11 schreef Xtuv het volgende:
Ik had maar eens een mailtje gestuurd naar NXS over de mogelijkheid om als minderjarige een domein te kopen:
[..]

In principe is dit geen probleem. U kunt de domeinnaam als particulier onder uw eigen naam aanvragen. [...]
Siemon van den Berg
Nxs Internet Services

Dat zit dus in ieder geval wel goed :)
......en wie is dan de houder van het domein.......???? Komt dat wel op jouw naam te staan?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op Thursday 15 March 2001 19:40 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

......en wie is dan de houder van het domein.......???? Komt dat wel op jouw naam te staan?
edit-> woops had neit helemaal juist gelezen,
anyway, ze hebben het neit over handtekening van ouders oid, dit lijkt me duidelijk dat hun weinig ervaring hebben, want ik denk dat elk bedrijf heiwr wel is mee te maiken heeft gehad.

edit2-> en komt natuurlijk neit op zijn naam te staan, hij heeft immers geen kvk. maar dat kan nergens dus. Komt op nxs zijn naam te staan....

ik ken nog wel een bedrijf voor je waar het in iedergeval kan zonder kvk en als minderjarige (niet mijn bedrijf(!)), moet je wel je pa of ma een extra handtekening laten zetten of zoiets, dat staat iig op de offerte die je per e-mail krijgt heb er niet zo een bij de hand, mail me maar voor de url waar je die offerte kan aanvragen... kertjuh@yahoo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

als je ouders niet binnen het wettelijke termijn van 14 dagen bezwaar hier tegen maken is er geen probleem. Het contract wat je met hun tekend (vrijwaarings verklaring ofzow) zou ik niet weten hoe dat in elkaar steekt wettelijk gezien ben je minder jarig, dus kunnen eventuele schades (copyright)niet op jou verhaald worden, maar op je ouders/verzorgers die verantwoordelijk voor je zijn tot je 16. Na je 16 ben je gedeeltelijk aansprakelijk, en op je 18 en latur natuurlijk; volledig aansprakelijk.
Zeg dus wel ff aan je ouders wat je gaat doen :)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op Thursday 15 March 2001 22:32 schreef I_Stealth_I het volgende:
als je ouders niet binnen het wettelijke termijn van 14 dagen bezwaar hier tegen maken is er geen probleem. Het contract wat je met hun tekend (vrijwaarings verklaring ofzow) zou ik niet weten hoe dat in elkaar steekt wettelijk gezien ben je minder jarig, dus kunnen eventuele schades (copyright)niet op jou verhaald worden, maar op je ouders/verzorgers die verantwoordelijk voor je zijn tot je 16. Na je 16 ben je gedeeltelijk aansprakelijk, en op je 18 en latur natuurlijk; volledig aansprakelijk.
Zeg dus wel ff aan je ouders wat je gaat doen :)
no offence hoor, maar, waar heb je die info van vandaan? klopt niks van hoor. Stel dat hij overeenkomst anagaat zonder dat die ouders dat weten, dan kunne nze ook nie binnen 14 dagen bezwaar maken.... en ook vanaf je 16de ben je niet deels verantwoordelijk....18 is de magic leeftijd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op Thursday 15 March 2001 22:45 schreef Kertje het volgende:

[..]

no offence hoor, maar, waar heb je die info van vandaan? klopt niks van hoor. Stel dat hij overeenkomst anagaat zonder dat die ouders dat weten, dan kunne nze ook nie binnen 14 dagen bezwaar maken.... en ook vanaf je 16de ben je niet deels verantwoordelijk....18 is de magic leeftijd:)
letterlijk uit mijn boek:
Veel rechtsregels horen bij het dwingend recht. Iedereen moet zich aan deze regels houden. Een OVEREENKOMST moet in overeenstemming zijn met de regels van hetdwingend recht. En zelfs dan kan de rechter in sommige gevallen een overeenkomst ongeldig verklaren. Bijvoorbeeld een koopovereenkomst van een minderjarige als de verkoper kan weten dat de ouders geen toestemming geven. En bijvoorbeeld een arbeids- overeenkomst van een minderjarige als de ouders binnen vier weken bezwaar maken.
Sommige volwassenenstaan onder CURATELE. Bijvoorbeeld mensen die geestelijk gehandicapt zijn of aan de drank verslaafd zijn. De rechter kan ook hun overeenkomsten ongeldig verklaren als de CURATOR bezwaar maakt.

beetje overdreven maar oke :)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op Friday 16 March 2001 13:28 schreef I_Stealth_I het volgende:

[..]

letterlijk uit mijn boek:
Veel rechtsregels horen bij het dwingend recht. Iedereen moet zich aan deze regels houden. Een OVEREENKOMST moet in overeenstemming zijn met de regels van hetdwingend recht. En zelfs dan kan de rechter in sommige gevallen een overeenkomst ongeldig verklaren. Bijvoorbeeld een koopovereenkomst van een minderjarige als de verkoper kan weten dat de ouders geen toestemming geven. En bijvoorbeeld een arbeids- overeenkomst van een minderjarige als de ouders binnen vier weken bezwaar maken.
Sommige volwassenenstaan onder CURATELE. Bijvoorbeeld mensen die geestelijk gehandicapt zijn of aan de drank verslaafd zijn. De rechter kan ook hun overeenkomsten ongeldig verklaren als de CURATOR bezwaar maakt.

beetje overdreven maar oke :)
jah maar daar bedoelen ze niet mee dat de ouders niet bij de eerste handtekening waren, dus ook dan een handtekening hebben gezet. waarsch bedoelen ze ermee dat ze daarna nog maals 4 weken de tijd hebben om er onderuit te komen....en het gata hier ook nog is om een arbeidsovereenkomst, das toch wel weer even wat anders....

Anders zou een minderjarige niet eens legaal kunnen werken:)

geloof me, een overeenkomst, behalve een arbeidsovereenkomst dan, is enkel en alleen rechtsgeldig vanaf je 18de of wanneer ouders/verzorgers meetekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op Friday 16 March 2001 14:34 schreef Kertje het volgende:

[..]

jah maar daar bedoelen ze niet mee dat de ouders niet bij de eerste handtekening waren, dus ook dan een handtekening hebben gezet. waarsch bedoelen ze ermee dat ze daarna nog maals 4 weken de tijd hebben om er onderuit te komen....en het gata hier ook nog is om een arbeidsovereenkomst, das toch wel weer even wat anders....

Anders zou een minderjarige niet eens legaal kunnen werken:)

geloof me, een overeenkomst, behalve een arbeidsovereenkomst dan, is enkel en alleen rechtsgeldig vanaf je 18de of wanneer ouders/verzorgers meetekenen :)
Het gaat hier over een overeenkomst, wat ze zeggen over een arbeidsovereenkomst is als voobeeld bedoeld.

>>ouders niet bij de eerste handtekening waren, dus ook dan een handtekening hebben gezet. waarsch bedoelen ze ermee dat ze daarna nog maals 4 weken de tijd hebben om er onderuit te komen....en het gata hier ook nog is om een arbeidsovereenkomst<<
--
Wat je hier nou voor onzin uitslaat weet ik ook niet...maar het klopt absoluut niet, sorry. Dat heb er geen moer mee te maken >:0

Dat over die arbeidsovereenkomst staat duidelijk in die Quote van dat boek, vanaf je 16 ben je in bepaalde situaties gedeeltelijk aansprakelijk, bekeuring op je scootertje, raampje ingetrapt. Ja ja ik heb er ervarin mee, zelf genoeg bekeuingen gehad :) de bekeuring word na je 16 aan jou gericht, niet meer aan je ouders en je moet de volle prijs dokken. Omdat je dan vanaf je 16e gedeeltelijk aansprakelijk bent:) en naar Bureau Halt enzo :) :)

Een overeenkomst met een minderjarige is simpelweg gewoon niet rechtgeldig, en kan ongedaan gemaakt worden, indien de ouders c.q. verzorgers het niet eens is, met de overeenkomst. Niet alles gaat op deze manier, hier zijn uitzondering bijvoorbeeld als je een ijsje koopt ofzo. dan kan die mondelinge overeenkomst wel geldig, maar bijvoorbeeld als je een HIFI setje besteld bij de TV boer, kan wel weer ongeldig worden bevonden. En daar moet de verkoper opletten, hij draait voor de gevolgen op, zal in het meest ongunstigste geval de stereo moeten terugnemen. Je krijgt omstreekt die leeftijd (iets eerder) een SOFI nummer enzo..bla bla

Je mag niet voor niks drank kopen in de slijterij vanaf je 16, vanaf je 16 word je al gezien als een persoon die verstandig is en de gevolgen kan inzien. En je bent in bepaalde gavallen wel degelijk aansprakelijk, helaas. Vanaf je 18e word je volgens de wet volwassen, en dat je houd in dat je zelf volledig aansparkelijk bent, en dat je ouders geen enkele verantwoordelijk meer voor jou hebben.

Met dat illegaal werken waar je het over hebt, nou die handtekeningetjes doen ze alleen omdat ze hierbij een schriftelijke bevestiging hebben, en dat je je beloofd je aan de taken te houden, en je verplichtingen te houden.

Goed lezen is het halve werk! Dus lees ff goed voordat je met je antwoordje alweer klaar staat..en onzin staat uit te kramen.
Het is niet vernederend bedoeld hoor, maar je moet gewoon geen onzin zitten te schrijven

het is uiteindelijk de beoordeling van de rechter of de overeenkomst ongeldig moet worden verklaard.

btw. er zitten tegenstrijdigheden in je antwoord..volgens mij snap je er niet zoveel van, heb ik het idee

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op Friday 16 March 2001 15:42 schreef I_Stealth_I het volgende:

[..]

Het gaat hier over een overeenkomst, wat ze zeggen over een arbeidsovereenkomst is als voobeeld bedoeld.

>>ouders niet bij de eerste handtekening waren, dus ook dan een handtekening hebben gezet. waarsch bedoelen ze ermee dat ze daarna nog maals 4 weken de tijd hebben om er onderuit te komen....en het gata hier ook nog is om een arbeidsovereenkomst<<
--
Wat je hier nou voor onzin uitslaat weet ik ook niet...maar het klopt absoluut niet, sorry. Dat heb er geen moer mee te maken >:0

Dat over die arbeidsovereenkomst staat duidelijk in die Quote van dat boek, vanaf je 16 ben je in bepaalde situaties gedeeltelijk aansprakelijk, bekeuring op je scootertje, raampje ingetrapt. Ja ja ik heb er ervarin mee, zelf genoeg bekeuingen gehad :) de bekeuring word na je 16 aan jou gericht, niet meer aan je ouders en je moet de volle prijs dokken. Omdat je dan vanaf je 16e gedeeltelijk aansprakelijk bent:) en naar Bureau Halt enzo :) :)
nee, volgens mij (weet ik eigenlijk bijna wel zeker) is het zo dat (natuurlijk) die minderjarige aansprakelijk wordt gestel enzo maar, als je dat neit zou ebtalen ofzo, dan komen ej ouders er aan te pas, die zijn immers verantwoordelijk.
Een overeenkomst met een minderjarige is simpelweg gewoon niet rechtgeldig, en kan ongedaan gemaakt worden, indien de ouders c.q. verzorgers het niet eens is, met de overeenkomst. Niet alles gaat op deze manier, hier zijn uitzondering bijvoorbeeld als je een ijsje koopt ofzo. dan kan die mondelinge overeenkomst wel geldig, maar bijvoorbeeld als je een HIFI setje besteld bij de TV boer, kan wel weer ongeldig worden bevonden. En daar moet de verkoper opletten, hij draait voor de gevolgen op, zal in het meest ongunstigste geval de stereo moeten terugnemen. Je krijgt omstreekt die leeftijd (iets eerder) een SOFI nummer enzo..bla bla

Je mag niet voor niks drank kopen in de slijterij vanaf je 16, vanaf je 16 word je al gezien als een persoon die verstandig is en de gevolgen kan inzien. En je bent in bepaalde gavallen wel degelijk aansprakelijk, helaas. Vanaf je 18e word je volgens de wet volwassen, en dat je houd in dat je zelf volledig aansparkelijk bent, en dat je ouders geen enkele verantwoordelijk meer voor jou hebben.

Met dat illegaal werken waar je het over hebt, nou die handtekeningetjes doen ze alleen omdat ze hierbij een schriftelijke bevestiging hebben, en dat je je beloofd je aan de taken te houden, en je verplichtingen te houden.

Goed lezen is het halve werk! Dus lees ff goed voordat je met je antwoordje alweer klaar staat..en onzin staat uit te kramen.
Het is niet vernederend bedoeld hoor, maar je moet gewoon geen onzin zitten te schrijven

het is uiteindelijk de beoordeling van de rechter of de overeenkomst ongeldig moet worden verklaard.

btw. er zitten tegenstrijdigheden in je antwoord..volgens mij snap je er niet zoveel van, heb ik het idee
ik heb meerdere malen met dergelijke dingen te maken gehad, ik ben geen advocaat of iemand die daar dagelijks mee omgaat, maar weet echt wel hoe het globaal in elkaar zit.En hoe het zit met of een ijsje kopen als minderjarige wel of niet rechtsgeldig...al sla je me dood, tis volgens mij gewoon zo dat, <18 een overeenkomst, zoals besproken, niet geldig is zonder handtekening van paps of mams:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

maarja doet er in principe niet toe... :)
ik heb zelf ook 3 domeinen en ben ook minderjarig. zolang je alles netjes op tijd betaald en oppast met copyright dan is er niets aan de knikker :)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24704

Je kunt bij ons (http://www.jouwachternaam.com) een NL-in-licentie krijgen.

Maar beter is om je in te schrijven bij de Kamer van Koophandel (www.kvk.nl); eenmanszaak kost iets meer dan FL 100,- per jaar en je NL-domein wordt jouw eigendom. Als je niet tevreden bent met je provider kun je daar ook makkelijk weg.

Als je je niet in wilt/kunt schrijven bij de KvK ;( kun je ook nog eens nadenken over een com/net/org/tv etc. domeinnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op Friday 16 March 2001 23:54 schreef I_Stealth_I het volgende:
maarja doet er in principe niet toe... :)
ik heb zelf ook 3 domeinen en ben ook minderjarig. zolang je alles netjes op tijd betaald en oppast met copyright dan is er niets aan de knikker :)
helemaal waar:)
Pagina: 1