Nieuw toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-05 15:45
Beste Tweakers,

Zoals je in de titel kan zien ben ik op zoek naar een nieuw toetsenbord. Het probleem waar ik al een paar maanden last van heb, om het zo maar te zeggen, is het toetsenbord wat ik nu heb. Het toetsenbord heeft een hele stevig druk nodig om de karakters in te typen. Ik vind dit zelf erg vervelend, omdat ik naast gamen ook veel verslagen voor mijn studie moet schrijven en dan is zo'n toetsenbord niet ideaal.
Op dit moment heb ik dit toetsenbord:
http://www.overclock3d.ne...ixir_ii_gaming_keyboard/2

Zelf ben ik op zoek naar een toetsenbord wat handig is voor gamen, dus meerdere aanslagen mogelijk, en wat lekker is om mee te typen. Ik heb echter wel een beperkt budget en ik vroeg mij dus af of er een toetsenbord aanwezig is dit aan mijn voorkeuren kan voldoen.

Ik heb geprobeerd om met de zoekfunctie een oplossing te kunnen vinden maar kom dan gauw bij de G110 terecht. Dit is voor mij te duur en de macro knopen ben ik niet echt van plan te gaan gebruiken.

Alvast bedankt voor de hulp!

Groeten,
Dahal

Battle.net Steam

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

JapyDooge

NoxiousPluK

Wat bedoel je met 'meerdere aanslagen mogelijk'?
Ik heb een simpel USB toetsenbordje en dat klaagt echt niet al duw ik 10 knoppen tegelijk in.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:55

ResuCigam

BOFH

Ik heb laatst dit keyboardje gehaald, betaalbaar, no nonsense en het gamen gaat perfect!

We do what we must because we can.

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-05 15:45
JapyDooge schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:07:
Wat bedoel je met 'meerdere aanslagen mogelijk'?
Ik heb een simpel USB toetsenbordje en dat klaagt echt niet al duw ik 10 knoppen tegelijk in.
Dat je bijvoorbeeld als je met gamen op W drukt om te rennen en ondertussen ook een aanval wil doen met 2 om zo maar te zeggen en ook de shift of control in drukt. Sommige toetsenborden kunnen daar niet mee overweg.

Battle.net Steam

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-05 18:31
Dahal schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:34:
[...]

Dat je bijvoorbeeld als je met gamen op W drukt om te rennen en ondertussen ook een aanval wil doen met 2 om zo maar te zeggen en ook de shift of control in drukt. Sommige toetsenborden kunnen daar niet mee overweg.
volgens mij was dit in de tijd van de ps2 toetsenborden en hebben usb toetsenborden hier sowieso geen last meer van

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:15
ResuCigam schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:17:
Ik heb laatst dit keyboardje gehaald, betaalbaar, no nonsense en het gamen gaat perfect!
Ik heb die ook, maar die lijkt wel eens aanslagen die ik doe te verwisselen. (Ik moet wel zeggen dat ik dan vrij vlot type ;) ). Waarom ik denk dat het aan het toetsenbord ligt? Ik heb toetsenborden van Cherry liggen, waarbij ik dit probleem nooit heb!

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

ramonlambal schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:34:
[...]

volgens mij was dit in de tijd van de ps2 toetsenborden en hebben usb toetsenborden hier sowieso geen last meer van
denk ik niet, ik gebruik nog altijd een ps2 toetsenbord, waarbij ik dit probleem nog nooit heb gehad, terwijl ik het wél al een paar keer met USB toetsenborden heb gehad, al waren dit draadloze.
niet echt 1 specifiek soort toetsenbord, eerder de chips die erin zitten waar het aan ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgerrits777
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-04 21:44
een echt mooi (game)toetsenbord voor een iets hogere prijs (ongeveer 60 euro) is de merc stealth
ik heb hem nu een poosje, en gamen is echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-04 10:31
Ik heb zelf de G110.
Deze wordt vandaag ingewisseld vanwege de te zachte toetsaanslag.

Ik weet niet hoe je daarover denkt maar hou er rekening mee, mocht je toch besluiten ge G110 te halen =)
Pagina: 1