Dell Streak: Geen hand-on pics?

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik was benieuwd of er misschien ook nagedacht is om een wat meer dagelijks gebruik benadering te pakken voor dit artikel?

Aangezien ik eigenlijk een erg belangrijk onderdeel mis in deze review.

reviews: Dell Streak: tussen servet en tafellaken

Hier hebben jullie het over bellen en dat het er niet uitziet. Ik was benieuwd hoe staat het nu echt als je hem aan je gezicht houd en hoe het eruit ziet.

Aangezien wel de N-Gage word aangehaald als lompheid/lelijkheid in het eruit zien was ik benieuwd hoe ziet het er IRL uit. Dat mis ik toch wel. Aangezien het een groot deel is van de smartphone ;)

Misschien een nieuwe website lanceren is ook een optie hiervoor :+ We noemen het "streaken" als een ode aan het fenomeen sidetalking

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ach, iedereen heeft een ander hoofd. Er komen regelmatig mensen op kantoor die het ding vermoedelijk als bed kunnen gebruiken en er zijn er ook die zo'n ding tussen duim en wijsvinger zouden houden. Ik zou zeggen: knip twee kartonnetjes van 153x77mm uit, doe daar iets van een centimeter dik tussen, en ga voor de spiegel staan :)

Even geprobeerd. Groooooot :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.