Iiyama monitor met kuren

Pagina: 1
Acties:

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Topicstarter
Mijn Iiyama monitor heeft kuren. Ik heb hem twee of drie maanden gelden gekocht bij www.graficall.nl
Wie verleent mij garantie, graficall of Iiyama. Het lijkt misschien een domme vraag, maar ik heb in een ander topic gelezen dat Iiyama de monitor op komt halen en een nieuwe komt brengen.

Heeft iemand een idee wat het kost om een 19" monitor op te sturen??

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Verwijderd

Iiyama geeft die garantie. Er is een bedrijf die alle garantie voor hun afhandelt, die moet je ff bellen:

Teleplan Benelux BV
tel.: +31 24 3790683
email: iiyama@teleplan.nl

Dan moet je je garantiekaart samen met je probleem opsturen en dan nemen zij contact met je op.........

En je hoeft em niet op te sturen, ze komen em halen, je kan zelfs een leenmonitor krijgen om de periode te overbruggen :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:02
Pas op dat Teleplan je monitor niet kwijtraakt! :) Is mij overkomen. 3 daagjes.

Verwijderd

Mijn IIyama was bij aankomst al (licht) defect. Teleplan had er schijt aan. Toen heb ik direct contact opgenomen met IIyama, en nu lijkt er schot in de zaak te zitten.

• irondog

irondog

Topicstarter
Thnx voor de reacties! Jullie hebbben me gerust gesteld. Mijn monitor doet het nog wel, maar af en toe doet hij erg vreemd. Ik was dus al bang dat ik hem 3 maanden kwijt zou zijn en dan ongerepareerd terug zou krijgen en dat de kosten voor mezelf zouden zijn.
Op Monday 12 March 2001 21:51 schreef AirHead het volgende:

Dan moet je je garantiekaart samen met je probleem opsturen en dan nemen zij contact met je op.........
Ik ben nu niet thuis, maar ik kan me niet helemaal herinneren dat ik een garatiekaart heb gehad. Is dat gewoon het aankoopbewijs??

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Verwijderd

edit
.dubbelpost

Verwijderd

Op Tuesday 13 March 2001 22:38 schreef irondog het volgende:
Thnx voor de reacties! Jullie hebbben me gerust gesteld. Mijn monitor doet het nog wel, maar af en toe doet hij erg vreemd. Ik was dus al bang dat ik hem 3 maanden kwijt zou zijn en dan ongerepareerd terug zou krijgen en dat de kosten voor mezelf zouden zijn.
[..]

Ik ben nu niet thuis, maar ik kan me niet helemaal herinneren dat ik een garatiekaart heb gehad. Is dat gewoon het aankoopbewijs??
Nee, dat is niet je aankoopsbewijs. Check nog ff je doos, daar zit als t goed is een plastic "envelop" op en daarin zit een zwarte "kaart" in ter grootte van een half A4 :). De onderste "ansichtkaart" moet je dan opsturen, en de bovenste is je copie.

Suc6

• irondog

irondog

Topicstarter
Morgen ben ik pas weer thuis. Ik hoop dat ik de kaart nog heb. Ik zal de doos wel ff checken!

Pagina: 1