| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Misschien is dit een erg late reactie, maar ik heb hetzelfde probleem met een iets wat andere opstelling:
GPU : XFX 8800 GTX XXX edition (768MB, 630 Mhz, DDR3)
Mobo : ASUS Crosshair
CPU : AMD Athlon 64 X2 6000+
RAM : 2x Kingston 2GB 833 Mhz
De problemen zijn bij mij nog iets gevarieerder, naast deze kernel bsod heb ik ook af en toe artefacts tijdens het opstarten, die na verloop van tijd weggaan. Ook "hangt" de pc tijdens het spelen van een 3d game op willekeurig lijkende tijdstippen.
Ik ga hetvolgende proberen om te kijken of het probleem opgelost wordt:
Cassius in "Het doodgaan van GeForce 8000 serie kaarten"
GPU : XFX 8800 GTX XXX edition (768MB, 630 Mhz, DDR3)
Mobo : ASUS Crosshair
CPU : AMD Athlon 64 X2 6000+
RAM : 2x Kingston 2GB 833 Mhz
De problemen zijn bij mij nog iets gevarieerder, naast deze kernel bsod heb ik ook af en toe artefacts tijdens het opstarten, die na verloop van tijd weggaan. Ook "hangt" de pc tijdens het spelen van een 3d game op willekeurig lijkende tijdstippen.
Ik had voorheen volgens mij dezelfde error, toen ik me PC opnieuw geinstalleerd had zonder de ASUS Enhanced Kernel Driver heb ik geen probleem meer gehad. Misschien hebben jullie eenzelfde soort driver.
Mvg,
K93
Mvg,
K93
Bedankt voor je reactie, ik heb echter geen asus software op mijn pc, naast de nodige bios en drivers zoals bv de dual core optimizer voor AMD.K93 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:14:
Ik had voorheen volgens mij dezelfde error, toen ik me PC opnieuw geinstalleerd had zonder de ASUS Enhanced Kernel Driver heb ik geen probleem meer gehad. Misschien hebben jullie eenzelfde soort driver.
Mvg,
K93
Ik ben ook een volledige reinstall van plan nadat ik mijn videokaart gebakken heb. Ik wacht momenteel nog op de nodige onderdelen daarvoor.
[ Voor 13% gewijzigd door lauwie0 op 01-08-2011 09:56 ]
Als het kan, hang die videokaarten eens elk op een andere power-rail, misschien dat dat wat uitmaakt. Bij een startup heb je vaak power-spikes, op deze manier wordt het wat verdeeld en dit kan dan net wat gunstiger zijn voor je voeding.
[ Voor 6% gewijzigd door Kosh66 op 01-08-2011 11:57 ]
Ik heb het idee dat het niet aan de voeding ligt, gezien de crashes soms ruime tijd na starten voorkomen. De artefacten kwamen weliswaar bij het opstarten af en toe voor.Kosh66 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:56:
Als het kan, hang die videokaarten eens elk op een andere power-rail, misschien dat dat wat uitmaakt. Bij een startup heb je vaak power-spikes, op deze manier wordt het wat verdeeld en dit kan dan net wat gunstiger zijn voor je voeding.
Gisteren heb ik mijn videokaart "gebakken". De steeds frequenter wordende problemen hebben zich niet meer vertoont. Er zat ook erg veel stof in mijn kast die er nu uit is. Temperaturen zijn nu ook flink verbeterd.lauwie0 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:01:
Ik heb het idee dat dit voor mij het probleem heeft opgelost. Echter durf ik het niet met volle 100% te beweren gezien de crashes hiervoor ook random waren.
Pagina: 1