Toon posts:

3G upgrade naar os 4.0 - synchronisatie & herstel onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sinds 19u ben ik bezig om te proberen mijn iPhone weer aan de gang te krijgen. Dat lukt niet.

Na het installeren van 4.0, ging de telefoon de gegevens herstellen. Dat werd afgebroken ovv eerst de mededeling dat hij niet kon herstellen (foto 1 hieronder) en als je dan klikt op "toch doorgaan" krijg je foutcode -34 (zie foto 2 hieronder). Mijn adresgegevens, notities etc. stonden er nog, third party apps werkten niet.

Enfin, er gebeurde precies wat hier staat beschreven. Dat van die AAC aanvinken klopt, ik heb idd een 16Gb 3G, precies mijn verhaal. Met 1 verschil: hun oplossing werkt bij mij niet.

Deze site gevonden. Niets aan gehad. Deze site gevonden. Volledig herstel gedaan. Toch heel veel verloren (door al het gedoe is mijn oorspronkelijke reservekopie verdwenen), maar third party apps doen het nu weer. Dacht dat hij gemaakt was.

Muziek gesynchroniseerd, krijg foto 3.

Nu is de situatie als volgt: iedere keer als ik de iPhone aansluit krijg ik foto 1, en daarna foto 2. Als ik op bij foto 1 op annuleren klik, kan ik iCal en adresboek en apps synchroniseren. Third party apps doen het ook weer. Als ik muziek wil synchroniseren, krijg ik foto 3.

PS: tijdens het tikken van dit bericht heb ik hem weer aangesloten en nu heeft hij 1 cd gesynchroniseerd (had er ook niet meer aangevinkt, alleen deze om te testen). Maar nog altijd: iedere keer als ik hem aansluit, foto 1, foto 2...

Hoe moet ik dit oplossen? Ik kom er echt niet uit.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/qpj8d3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1zbew0m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/34hymvr.png

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 23:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik word er gek van. Ik heb nu wéér restore gedaan. Pincode vragen uitgezet. Krijg weer de mededeling dat het herstellen onderbroken is. Daarna aangevinkt dat ik niet een reservekopie wil installeren, maar os 4 echt helemaal nieuw wil installeren. En ja hoor: iedere keer als ik hem inplug krijg ik op volgorde foto 1, dan foto 2 te zien.

Het enige dat ik nog niet heb geprobeerd is de middelste optie op foto 1. Misschien dat ik dan overal vanaf ben. Maar dan ben ik ook alles kwijt. Niet contacten en muziek en foto's enzo, maar wel al mijn spraaknotities, gewone notities (en smsjes maar dat boeit niet).

Weet iemand nog iets? Anders doe ik dat toch maar. Misschien is het dan over. Hier word ik gek van.

Overigens herinner ik me nu dat ik die foutcode 34 al vaker heb zien voorkomen, ook voordat ik 4.0 erop wilde zetten. Maar als je de telefoon opnieuw geïnstalleerd hebt, zou alles toch als nieuw moeten zijn? Is er iets mis met iTunes op de computer dan?

PS: ok denk: ik ga hem toch de muziek laten kopiëren. Nee dus. Eerste venster: kan een aantal files niet kopiëren. 610 waarschuwingen. Oké. Zelfde mededeling: 153 waarschuwingen. Oké. Nog een keer 310 waarschuwingen. En zo verder. Hij kopieert niets en ik tast echt in het duister.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 00:59 ]