Ik heb sinds kort een iMac, en wilde er via bootcamp Windows 7 64bit op installeren.
ik heb eerst via bootcamp een partitie aangemaakt, en toen de stappen gevolgd op het scherm tot het installeren.
na deze stap was de installatie voltooid, en werd de computer opnieuw opgestart
de 1e keer ging deze niet aan, maar kwam er een zwart scherm met links boven in een " min" teken (soort MSDOS achtige omgeving)
toen de iMac uitgedaan, en opnieuw opgestart met de " alt" toets ingedrukt.
daarna kwam ik in het menu waar je kan kiezen of je OSX of Windows wilt opstarten, OSX werkt gewoon prima, maar bij Windows kom ik weer in het zwarte scherm terecht
nu 2x de installatie en de partitie aanmaken opnieuw gedaan, maar 2x het zelfde
weet iemand waar het verkeerd gaat, of dat ik het op een andere manier kan proberen?
ik heb eerst via bootcamp een partitie aangemaakt, en toen de stappen gevolgd op het scherm tot het installeren.
na deze stap was de installatie voltooid, en werd de computer opnieuw opgestart
de 1e keer ging deze niet aan, maar kwam er een zwart scherm met links boven in een " min" teken (soort MSDOS achtige omgeving)
toen de iMac uitgedaan, en opnieuw opgestart met de " alt" toets ingedrukt.
daarna kwam ik in het menu waar je kan kiezen of je OSX of Windows wilt opstarten, OSX werkt gewoon prima, maar bij Windows kom ik weer in het zwarte scherm terecht
nu 2x de installatie en de partitie aanmaken opnieuw gedaan, maar 2x het zelfde
weet iemand waar het verkeerd gaat, of dat ik het op een andere manier kan proberen?