Leveraar DesireHD EN GalaxyS of wachten of DesireHD?

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

• Mad Maniak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Zie de titel...

wie weet wanneer de desireHD uit komt, waar, en voor hoeveel? Zouden jullie wachten, of gewoon de GalaxyS aanschaffen?

Gr.
MM

Edit: Pros van elk tegenover elkaar.
Galaxy S: S-Amoled, goede (betere) batterij, dikke opslag, vandaag beschikbaar, erg licht, betere GPU
DesireHD: Flitser, 8MP camera, aluminium, sense UI, waarschijnlijke update naar android 2.3, groter scherm, meer RAM

[ Voor 46% gewijzigd door Mad Maniak op 15-09-2010 22:16 ]

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:34
Sowieso moet je wachten tot je de Galaxy S hebt aangezien die bijna nergens op voorraad is.

Tierelier

• Mad Maniak
Ik ga hem morgen ophalen in de winkel; 16gb versie met gratis 4gb microsd bij Vodafone. Is gewoon op voorraad.

Maar nu de DesireHD is aangekondigd twijfel ik...

Trouwens, als je niet aan tethering e.d. doet, is 1GB/maand dan genoeg dataverkeer?

[ Voor 4% gewijzigd door Mad Maniak op 15-09-2010 21:19 ]

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
offtopic:
Was Google soms stuk...?
Eerste drie vragen, lees: nieuws: HTC kondigt Desire HD en Desire Z aan
Desire HD zal ongetwijfeld geleverd gaan worden door bijna alle grote verkopers, waaronder (hoogstwaarschijnlijk) ook een aantal providers.

Voor je datalimiet-vraag moet je ook even beter zoeken. Lees bijvoorbeeld: Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten

[ Voor 18% gewijzigd door Cadezo op 16-09-2010 18:10 ]

• Mad Maniak
Bedankt voor je ietwat zure reactie, maar ik heb allebei al gelezen.
De antwoorden die ik zoek (vooral aanbevelingen van jullie), zijn daar niet te vinden. Ook of 1GB genoeg is wordt niet duidelijk door die thread.

Trouwens, de vraag of het alleen Vodafone wordt of niet is ook gerechtvaardigd: http://www.gsmpedia.nl/htc-desire-hd

:F

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we eigen inzet en initiatief, zie Het algemeen beleid. Omdat daar in dit topic niets van terug te vinden is gaat het op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.