Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik gebruik nu HTC sync voor mijn HTC desire. Echter kan ik mijn contacten niet synchroniseren. Hierbij zijn de instellingen grijs. Dus dit kan ik niet overzetten. Iemand enig idee om dit weer in te schakelen.

Op het tweakers forum heb ik op "synchroniseren agenda htc" gezocht maar kon hiermee niet een antwoord vinden. Ook op google heb ik gezocht, hier vond ik op een ander forum een vraag van 30juli die het zelfde was maar daar was nog niet op geantwoord. De oplossing moet volgensmij redelijk simpel zijn maar ik kom er echt niet uit

iemand een idee, hartelijk dank

Gr. Jan-Willem

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:34

DropjesLover

Dit dus ->

ik heb exact het zelfde probleem en vind dit stiekem best vervelend. Ik wil gewoon eenvoudig al mijn contacten, agenda en berichten kunnen exporteren (wat met bijv. Nokia PCsuite met 1 druk op de knop gebeurt).

Ik vermoed dat het niet gaat omdat het een een of andere integratie met outlook is, wat ik niet geïnstalleerd heb (ik gebruik nog gewoon hotmail, ja).

Na wat gezoek blijk je dus je contacten te kunnen exporteren naar de SD kaart, in een soort grote vCard bestandsvorm. Middels de USB kabel kan je dit bestandje van de SD naar je computer copieren. Maar agenda en smsjes ed zou wel fijn zijn als het gewoon zou werken via HTC sync...

Ah, kijk:
http://www.htc.com/nl/how...x?id=2911&type=1&p_id=312
Automatische back-up in- of uitschakelen

1. Druk in het begin scherm op MENU en tik op Instellingen.
2. Blader omlaag en tik op Privacy > Back up van mijn gegevens en instellingen maken.
3. Selecteer of wis het keuzevakje Back up van mijn gegevens en instellingen maken om de automatische back-up in of uit te schakelen.

Er is in mijn (vodafone branded) onder Instellingen, geen optie "privacy" en ook niet onder een ander menu ding. Geweldig :X

[ Voor 57% gewijzigd door DropjesLover op 21-01-2011 21:53 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

effe googlen op "sync android outlook"
Is een progje voor waardoor het via wifi synchroniseert, ik gebruik 'm op mijn desktop waar ik nu niet bij kan.
Het gaat wel handmatig, helaas niet automatisch in te stellen.