Ik heb een excel werkmap waarbij ik gegevens van het internet ophaal. Alleen heb ik een probleem dat excel dit niet juist weergeeft. Een voorbeeld: van het internet haalt hij een cel op met daarin "1/90". Alleen maakt excel daar een datum van "jan-90" in dit geval. Als ik de celeigenschap naar Tekst verander gaat het goed alleen als ik de gegevens weer laat vernieuwen stuit ik weer op hetzelfde probleem.
Even een enkele aanhalingsteken ervoor (laten) zetten, zo'n ding dus -> '
Dit probleem hoor ik op 't werk ook nog wel eens langskomen.
Dit probleem hoor ik op 't werk ook nog wel eens langskomen.
Heb helaas niets te zeggen over hoe die gegevens geplaatst worden
Verwijderd
e zou eens kunnen kijken hoe de import specificaties voor dat specifieke veld staan via data, import external data, edit text import, en daar de betreffende kolum selecteren en deze op text zetten. De volgende keer als je een refresh doet, zou het dan goed moeten gaan.
Hoe worden die gegevens precies opgehaald?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Heb het inmiddels opgelost. Bij overige importinstellingen datumherkenning uitschakelen. Ik zat op een verkeerd spoor. Ik dacht dat het aan de celopmaak lag, maar het zat dus in de importinstellingen.
Bij het aangeven van welke gegevens er moeten worden opgehaald moet je die instelling al veranderen.
Ben door jullie toch op het juiste spoor gezet.
Bij het aangeven van welke gegevens er moeten worden opgehaald moet je die instelling al veranderen.
Ben door jullie toch op het juiste spoor gezet.
Pagina: 1