CIFS Login op ReadyNAS NV+

Pagina: 1
Acties:

• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-12 16:02
Ik heb een ReadyNAS NV+, rechtstreeks aangesloten op mijn router. Eveneens op mijn router aangesloten mijn pc en een mediaplayer (LG HB965DF).

Vanaf windows de bestanden op de NAS benaderen geeft geen probleem, wanneer ik dit echt probeer vanaf mijn mediaplayer, wordt mij gevraagd een CIFS sign in te geven.

De username/pass die hier moeten worden ingevuld, zijn mij onbekend. Het probleem is ook niet bekend bij LG of Netgear, die helpen mij dus ook niet verder.

Het invullen van de standaard credentials die ik gebruik voor het configureren van de NAS werken hier ook niet (admin/***).

Wat vul ik hier in? Of hoe omzeil ik het?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat als je met user "Anonymous" naar binnen gaat?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19

mutsje

Certified Prutser

hoe probeer je via je mediaplayer (welk type merk?? ) in te loggen via Upnp of via NFS of gewoon via netwerk? dit is handig om te weten want ik heb bijvoorbeeld op mijn qnap ts410 een account aangemaakt en dit op de folder gezet met read rechten zowel netwerk als nfs. en met dit account logt mijn acryan playon!HD erop in.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-12 00:43

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Exorcist schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:58:
Wat als je met user "Anonymous" naar binnen gaat?
Dat is onder windows "guest" ww=leeg.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

leuk_he schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:26:
[...]

Dat is onder windows "guest" ww=leeg.
Ja, maar het gaat hier niet om Windows.

Verwijderd

Ik heb deze set ook vorige maand gekocht. Heb niet direct het antwoord op de vraag, wel een oplossing. Je krijgt bij deze set ook een cd met nero mediahome. Hierbij kun je op de pc een server in werking stellen, via die weg kun je wel probleemloos bij alle bestanden komen en ze afspelen.
Pagina: 1