Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Photo viewer

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

• espex87
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-07 18:32
Hoi, ben ik weer.

Mijn photoviewer doet het niet meer. Dit komt waarschijnlijk doordat mijn %\windows\system32\spool\drivers\COLORS er niet meer is. Weet iemand hoe je dat reinstalled? Ik kan het wederom slecht vinden. Ik ben ook opzoek naar oplossingen maar via google is tot nu toe nog niks bruikbaars te vinden...

Ik gebruik windows 7

[ Voor 3% gewijzigd door espex87 op 15-09-2010 14:19 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:00
Welk OS gebruik je? En een 'sfc /scannow' al gedaan om te kijken of er systeembestanden missen/corrupt zijn?

• espex87
Nielson schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:16:
Welk OS gebruik je? En een 'sfc /scannow' al gedaan om te kijken of er systeembestanden missen/corrupt zijn?
Als ik run doe en dat intoets gebeurt er niets.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:00
espex87 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:21:
[...]

Als ik run doe en dat intoets gebeurt er niets.
Probeer het eens vanuit een commandprompt met administrator rechten.

• espex87
Held! Dank u wel. Weer wat geleerd. Zo leer ik lekker bij op software kant!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18

TheVMaster

Moderator WOS
Eh...ik blijf natuurlijk niet aan de gang he. Gisteravond heb ik je vorige topic gesloten met daarin ook het verzoek om even de regeltjes door te nemen. Als je die namelijk doorneemt dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen. Alleen het melden dat je via Google niets hebt kunnen vinden is helaas niet voldoende, geef de volgende keer ook even aan waar je op gezocht hebt.

Je startpost voldoet jammer genoeg niet aan de regels en daarom zal ik hem wederom moeten sluiten.

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

ps. vermeld de volgende keer ook even (in de titel) welk OS je hebt....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.