Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ik vind dat soort systemen nogal contra-intuïtief werken, ik verwacht als ik ergens op klik (en zo'n » is echt -klein- ) wat lijkt op een andere pagina, dat ik dan ook naar een andere pagina toega.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik bedacht het me omdat ik het in Windows 7 eigenlijk continue gebruik 
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De balk bovenin (Frontpage - Archieven - Pricewatch ... ) heeft een vergelijkbare dynamische functionaliteit die jij net beschrijft, en daar vind ik het ook al regelmatig irritant, omdat ik er nog wel eens per ongeluk overheen hover. Ik denk dat die crumb daar te klein voor is om snel en nauwkeurig te kunnen werken.
Is tabbed-browsen misschien de oplossing voor je probleem?
Is tabbed-browsen misschien de oplossing voor je probleem?
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
In windows 7 werkt het inderdaad heerlijk, zou dat niet zoals het menu kunnen?
My react bijvoorbeeld als 'huidig' fora, maar met een mouseover een lijst eronder met alle andere subfora?
My react bijvoorbeeld als 'huidig' fora, maar met een mouseover een lijst eronder met alle andere subfora?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een pijltje is natuurlijk ook een goed idee en lijkt mij niet al te moeilijk uit te werken. Ikzelf ben namelijk ook een voorstander van een dergelijk systeem, gewoon omdat het tijd scheelt en gemakkelijk werkt. Nu betrap ik mezelf er namelijk zowat altijd op alle subfora te openen die interessant vind en dan weer terug naar de index te gaan om minder interessante subfora te zoeken en te openen.BtM909 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:45:
Ik bedacht het me omdat ik het in Windows 7 eigenlijk continue gebruik
[afbeelding]
Pagina: 1