Toon posts:

falcon 4.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dit spel nergens meer vinden, weet iemand waar ik het nog kan kopen?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Free Record Shop?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

das inderdaad een geinig spelletje.
Tis bij de V&D te koop voor +/- f 20,-

(multimedia markt)

GreetZZZzzz,
Youri

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
Bij de bruna heb ik hem ook wel eens gezien, maar bij de FreeRecord Shop ook voor 2 tientjes ofzo.
Heb het spel zelf ook, best wel tof spel :)

Flickr

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Joystick is een must (niet alleen omdat het vereist is, maar ook omdat je dit spel onrecht aandoet met keyboard).

Is gaaf.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Gaaf doesn't cut it:

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/WeekTE/takeoff.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/WeekTE/lowlevel.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/WeekTE/targetapproach.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/WeekTE/runway_hit.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/WeekTE/tower_hit.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/WeekTE/MiG-21_frag.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/WeekTE/mig-21_fire.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/WeekTE/sunset_landing.JPG

Screenies van een avond-missie die we van de week nog gevlogen hebben.. Voor het ultieme Falcon 4.0 genot neem je een lekkere snelle PC, goede internet verbinding, goede heatset, roger wilco en dan nog eens een paar andere gekken die Falcon 4.0 ook online vliegen.. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.87th.org/images/87th_patch.gif

En dan heerlijk TE's (losse missies) of complete campaigns online vliegen.. zoals deze die we in Okt 200 gevlogen hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/87thRESpatch_t.gif

Dat waren een heftige 3 weken.. Drie weken lang elke avond zo'n beetje gevlogen met 4 - 8 personen online.. gemiddeld 2 missies per avond.. Tis weer wat anders dan een pootje Kweek ofzo. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Captain Pervert
Amen zou ik zeggen.
Ik ga mijn ouwe sok omkeren en een pretstok kopen!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Koop dan wel iets goeds.. :) Probeer anders nog iets van een TM F22pro of FLCS en TQS te krijgen.. wel dure handel. :) Anders is een Suncom F-15E Talon stick + Throttle wel goed te betalen.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 13 maart 2001 01:45 schreef tazzman het volgende:
Koop dan wel iets goeds.. :) Probeer anders nog iets van een TM F22pro of FLCS en TQS te krijgen.. wel dure handel. :) Anders is een Suncom F-15E Talon stick + Throttle wel goed te betalen.
Falcon 4 is nog te koop ebij de luchtvaarthobbyshop, zit ie wle in een 3pack samen met Apache vs Havoc en M1A Tank platoon
kost 99 piek

daar hebben ze nu ook een complete HOTAS set met rudders voor iets van 400 piek, is alleen niet de F22/F16 met TQS, deez is HEEL moeilijk te krijgen, maar als ie nog te krijgen is, dan kan de LHS em zeker bestellen, www.lhshop.nl

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Let er wel op dat de Falcon 4.0 die in dat combi-pak zit ... Daar zit de manual dus alleen in PDF formaat op de CD-ROM. En iets van tig-honderd pagina's uitprinten?

Is die manual belangrijk? Erhmn.. JA!.

Falcon 4.0 is 1 van de meest realistische modern day military combat aviation simulators ( :) ) en om het spel ECHT te doorgronden en om alle systemen goed te leren gebruiken dan is enig leeswerk s'avonds in bed wel vereist ja. Maar het is niet super ingewikkeld...als je eenmaal het plaatje gezien heb, dan snap je zo hoe alles in elkaar zit.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 13 maart 2001 10:47 schreef tazzman het volgende:
Let er wel op dat de Falcon 4.0 die in dat combi-pak zit ... Daar zit de manual dus alleen in PDF formaat op de CD-ROM. En iets van tig-honderd pagina's uitprinten?

Is die manual belangrijk? Erhmn.. JA!.

Falcon 4.0 is 1 van de meest realistische modern day military combat aviation simulators ( :) ) en om het spel ECHT te doorgronden en om alle systemen goed te leren gebruiken dan is enig leeswerk s'avonds in bed wel vereist ja. Maar het is niet super ingewikkeld...als je eenmaal het plaatje gezien heb, dan snap je zo hoe alles in elkaar zit.
ach als je Falcon 3 ook heb gespeeld, dan heb je die manual niet echt nodig, basis is hetzelfde :) en die manual was ook niet echt dun

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dat is niet waar. Falcon 3.0 heeft niet de RWS, TWS en ACM submodes welke Falcon 4.0 heeft. Ook de Expand en Digital Enhanced Views van je GM, GMT en SEA modes zijn ook niet in Falcon 3.0 aanwezig. Ook had Falcon
3.0 geen onderscheid tussen Boresight en Slave delivery modes voor AGM-65s en GBU-10/12/24s. Ik weet niet eens of CCRP aanwezig was in Falcon 3.0, volgens mij alleen CCIP.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 13 maart 2001 11:02 schreef tazzman het volgende:
Dat is niet waar. Falcon 3.0 heeft niet de RWS, TWS en ACM submodes welke Falcon 4.0 heeft. Ook de Expand en Digital Enhanced Views van je GM, GMT en SEA modes zijn ook niet in Falcon 3.0 aanwezig. Ook had Falcon
3.0 geen onderscheid tussen Boresight en Slave delivery modes voor AGM-65s en GBU-10/12/24s. Ik weet niet eens of CCRP aanwezig was in Falcon 3.0, volgens mij alleen CCIP.
dat klopt, maar de basis was wel gelijk
maar als je Falcon 4 gaat spelen moet je idd eerst ff gaan lezen voordat je gaat spelen

je wingmen in Faclon 3 hadden alleen van die belachelijk lange callsigns :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Als je Falcon 4.0 speelt, doe het dan wel op het meest realistische level. Zeker als je online/LAN bij Squadrons wilt gaan vliegen... Op "easy" of "enhanced" spelen, daarmee moet je daar echt niet aankomen. :)

Ik mis wel van die fraaie uitspraken van je wingmen in Falcon 3.0..."splash one bandit!" "yo, your fries are done!" "huhuhuh catchya!" :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 13 maart 2001 11:34 schreef tazzman het volgende:
Als je Falcon 4.0 speelt, doe het dan wel op het meest realistische level. Zeker als je online/LAN bij Squadrons wilt gaan vliegen... Op "easy" of "enhanced" spelen, daarmee moet je daar echt niet aankomen. :)

Ik mis wel van die fraaie uitspraken van je wingmen in Falcon 3.0..."splash one bandit!" "yo, your fries are done!" "huhuhuh catchya!" :)
hmm heb dus vrijdag mijn HOTAS setje uitgeleend, maar heb daar nu al spijt van ;(

hoop dat die nieuwe set sneluitkomt, want met keyboard op real spelen lukt dus niet, ook niet met Gunship ;(

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik zeg je.. neem Enemy Engaged: Comanche vs Hokum.. is tig keer beter. :) Veel realistischer en naja ik hou wel van russische harde (en ook zachte) waren dus.. :) Ik heb ook EE: Apache vs Havoc ooit gekocht in de budget-bak voor f f10,-. Als je die eerst installed en daarna EECH er overheen dan kan je ook alle campaigns gebruiken van EEAH en ook met AH-64 en Mi-28 vliegen, met de graphics van EECH. (Behalve dan de cockpit).

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 13 maart 2001 11:46 schreef tazzman het volgende:
Ik zeg je.. neem Enemy Engaged: Comanche vs Hokum.. is tig keer beter. :) Veel realistischer en naja ik hou wel van russische harde (en ook zachte) waren dus.. :) Ik heb ook EE: Apache vs Havoc ooit gekocht in de budget-bak voor f f10,-. Als je die eerst installed en daarna EECH er overheen dan kan je ook alle campaigns gebruiken van EEAH en ook met AH-64 en Mi-28 vliegen, met de graphics van EECH. (Behalve dan de cockpit).
Apache vs Havoc heb ik ook

maar als ik naar de Luchtvaarthobbyshop ben gewest, dan kan ik gewoon niet met lege handen terugkomen, als ik daar ben dan moet ik iets kopen, vorige keer dat ik daar was had ik bouwpakket gekocht van een C130 Gusnhip >:) >:)

moest me nu bedwingen om niet een 1:24 Apache Longbow te kopen :9~

• Captain Pervert
Op dinsdag 13 maart 2001 11:02 schreef tazzman het volgende:
:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

;)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

RWS = Range While Scan A2A radarmode
TWS = Track While Scan A2A radarmode
ACM = Air Combat Mode A2A radarmode
GM = Static Ground mode A2G
GMT = Moving Ground mode A2G
SEA = Sea level (moving) Ground mode A2G

CCIP = Computer Calculated Impact Point
CCRP = Computer Calcuated Release Point

zo uit mijn hoofd .. :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 13 maart 2001 12:00 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

;)
Op dinsdag 13 maart 2001 12:20 schreef tazzman het volgende:
RWS = Range While Scan A2A radarmode
TWS = Track While Scan A2A radarmode
ACM = Air Combat Mode A2A radarmode
GM = Static Ground mode A2G
GMT = Moving Ground mode A2G
SEA = Sea level (moving) Ground mode A2G

CCIP = Computer Calculated Impact Point
CCRP = Computer Calcuated Release Point

zo uit mijn hoofd .. :)
daarom... RTFM >:) >:) :P

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 13 maart 2001 15:28 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

daarom... RTFM >:) >:) :P
Is alleen knudde als de Manual dus in PDF formaat op een CDtje staat. Koop daarom dan ook de losse Falcon 4.0.. is goedkoper en je krijgt tenminste een mooi gedrukte handleiding. Kan je tenminste s'avonds ook in bed lezen. :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 13 maart 2001 15:40 schreef tazzman het volgende:

[..]

Is alleen knudde als de Manual dus in PDF formaat op een CDtje staat. Koop daarom dan ook de losse Falcon 4.0.. is goedkoper en je krijgt tenminste een mooi gedrukte handleiding. Kan je tenminste s'avonds ook in bed lezen. :)
een CDtje kan je ook mee naar bed nemen hoor :P >:)

maare boek is idd wel handig, hoewel ik ook een paar pagina's uit de PDF heb laten uitprinten door een maat (die heb alleen PDF) omdat ik die wel handig vind :)

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
ik zou die falcon 4.0 ook wel willen hebben maar nergens te vinden.
is een SAITEK X36F een goede HOTAS?

iRacing Profiel

Pagina: 1