Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 11:55

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Probleem in het kort:
Ik heb op mijn BB9700 een Gmail account ingesteld met de imap server van google.
Dezelfde account ook ingesteld op mijn Mac.

Als ik een bericht verwijder op mijn BB dan wordt het bericht ook van mijn Mac verwijdert.
Als ik een bericht lees op mijn BB dan wordt het bericht ook als gelezen gemarkeerd op mijn Mac

Echter:
Als ik een bericht verwijder op mijn Mac dan wordt deze niet verwijdert van mijn telefoon
Als ik een bericht gelezen heb op mijn Mac dan wordt deze niet gemarkeerd als gelezen op mijn BB

Het lijkt dus 1 kant op te werken.

Nu lijkt het op mijn telefoon alsof ik alsnog allemaal nieuwe berichten heb terwijl ik deze op mijn Mac al heb verwijdert.

instellingen:
Standaard gmail met imap.gmail.com / port 993 / SSL aan
Op mijn BB heb ik BIS

Pura Vida

• lexeflex
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-11 23:23
Als je naar je gewone mailberichten gaat op je BB, en dan op blackberry knopje drukt, vervolgens naar opties scrolt --> emailafstelling.

Dan kan je kiezen verwijderen op: handheld, postvak en handheld, of vragen. Staat deze optie bij jou op vragen (of wellicht alleen op handheld), dat kan het probleem wellicht oplossen dat de mail ook gelijk op je mac is verwijderd.
Ja verder draadloos syncen zal wel gewoon aanstaan, maar ik heb zelf gewoon een hotmail account gesynct staan, maar bij mij komt het ook weleens voor dat het op de BB later aankomt, of inene een paar mails achter elkaar, terwijl het op de computer al binnen is..

hopelijk kan je hier wat mee,
groeten :)