Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van [N1680]USB-kabel en Windows 7 maar besloten een nieuwe GSM aan te schaffen. Me huidige Nokia 1680 Classic is echt veel te traag geworden doordat het geheugen vol is gaan zitten met smsjes, foto's en filmpjes die ik er dus niet af kan halen (tenzij ik ze gewoon verwijder).

De 1680 is me prima bevallen in z'n simpliciteit, lage aanschafprijs en lange accu-duur. Dit zijn dan ook vereisten voor de aanschaf van een nieuwe GSM. Natuurlijk is het nu wel zo handig als ik de smsjes, etc op één of andere manier (bluetoothe of kabel) van de GSM af kan halen (backup).

In volgorde van belang van eigenschappen
1. Aanschafprijs (max 150 euro, maar hoe goedkoper hoe beter)
2. Accu-duur
3. Bedieningsgemak (snelheid en simpliciteit)

Heb verder geen voorkeuren (merk, camera, internet, etc), want gebruik de telefoon echt alleen om te bellen en smsen.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:17

Sorbo

Uw hulp in huis!

Heb je de pricewatch al geprobeerd? Hierin kun je precies alle eisen die hebt selecteren, en laat je vervolgens een keurig lijstje telefoons zien die voldoen aan je eisen. Normaliter krijg je met zo'n topic alleen maar gezeur van iedereen, dat GoT geen helpdesk/vraagbaak is ;)

Mocht je toch een voorkeur hebben voor nokia, kijk dan eens naar de C5. Ongeveer 150 euro, goede accuduur, normaal telefoonformaat, lijkt aan jouw eisen te voldoen :) Tevens synct de C5 via usb en bluetooth met Ovi Home (toch? Programma kan ook anders heten, ik weet t niet meer), zodat je makkelijk al je smsjes, media en contacten kunt syncen met je pc.

[ Voor 34% gewijzigd door Sorbo op 15-09-2010 11:01 . Reden: [s]moar![/s] EVEN MOAR!!!1! ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hey Locutus-of-Borg,

Zoals Sorbo meld, neem even een kijkje in de Pricewatch. Daar kan je veel van je wensen/eisen invullen en zodoende een selectie krijgen van toestellen die aan jouw wensen/eisen voldoen.

Dan vallen er vast nog een paar af, omdat je bijvoorbeeld merk X gewoon niet wil hebben. Dan ga je met die paar toestellen op zoek naar topics die over die toestellen gaan. Als er nog geen topics zijn, mag je daar gewoon een algemeen ervaringen topic voor maken, zodat je de ervaringen van andere kan lezen....

Als je keuze dan vast staat, ga je weer terug naar de pricewatch en zoek je daar de goedkoopste leverancier op die ook netjes in BE levert, of er zelfs gevestigd is....

Succes met je keuze!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.