Naar aanleiding van [N1680]USB-kabel en Windows 7 maar besloten een nieuwe GSM aan te schaffen. Me huidige Nokia 1680 Classic is echt veel te traag geworden doordat het geheugen vol is gaan zitten met smsjes, foto's en filmpjes die ik er dus niet af kan halen (tenzij ik ze gewoon verwijder).
De 1680 is me prima bevallen in z'n simpliciteit, lage aanschafprijs en lange accu-duur. Dit zijn dan ook vereisten voor de aanschaf van een nieuwe GSM. Natuurlijk is het nu wel zo handig als ik de smsjes, etc op één of andere manier (bluetoothe of kabel) van de GSM af kan halen (backup).
In volgorde van belang van eigenschappen
1. Aanschafprijs (max 150 euro, maar hoe goedkoper hoe beter)
2. Accu-duur
3. Bedieningsgemak (snelheid en simpliciteit)
Heb verder geen voorkeuren (merk, camera, internet, etc), want gebruik de telefoon echt alleen om te bellen en smsen.
De 1680 is me prima bevallen in z'n simpliciteit, lage aanschafprijs en lange accu-duur. Dit zijn dan ook vereisten voor de aanschaf van een nieuwe GSM. Natuurlijk is het nu wel zo handig als ik de smsjes, etc op één of andere manier (bluetoothe of kabel) van de GSM af kan halen (backup).
In volgorde van belang van eigenschappen
1. Aanschafprijs (max 150 euro, maar hoe goedkoper hoe beter)
2. Accu-duur
3. Bedieningsgemak (snelheid en simpliciteit)
Heb verder geen voorkeuren (merk, camera, internet, etc), want gebruik de telefoon echt alleen om te bellen en smsen.