• rover87
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-04 13:32

rover87

Symfony Developer

Topicstarter
Hallo forumgebruikers,

Ik wil graag weten of er hier mensen hier zijn die gebruik maken van Sidefx Houdini? Zijn jullie actief? Hebben jullie goede kennis van dit programma? En weten jullie of er bedrijven zijn in Nederlands die Houdini gebruiken of eventueel geïnteresseerd zijn in dit programma?

Veel vragen ik weet het! Momenteel studeer ik Media en Communicatie aan de HAN in Arnhem. Sinds 2008 ben ik een beetje actief met Houdini maar sinds een paar weken gebruik ik het echt veel. Dus nu wil ik kijken of ik niet aan een stage kan komen zodat ik het nog beter onder de knie kan krijgen.

Dus laat van jullie horen!

Rogier

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
rover87 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:48:
Dus nu wil ik kijken of ik niet aan een stage kan komen zodat ik het nog beter onder de knie kan krijgen.
Euh, sorry, maar dat is niet de bedoeling hier. Dit valt onder werving en anders wel onder Waar vind ik...?

Verder verwachten we wel wat meer van een topicstart hier op GoT. Het is wellicht verstandig als je ons Algemeen beleid even doorneemt.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.