forefronts of kaspersky

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Flying35
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:06
Hallo,

Kan iemand mij duidelijk de verschillen vertellen tussen forefronts en kaspersky. We hebben hier nu een netwerk met op elke pc Kaspersky erop. We willen echter kijken naar de optie om dat te veranderen naar forefront. Kan iemand mij vertellen welke voordelen forefronts heeft tegenover kaspersky of juist omgekeerd. We willen dan vooral kijken naar Forefront Client Security, die iedere gebruiker zelf mag beheren. Dit hoeft niet centraal te gebeuren daarvoor is genoeg vertrouwen in de gebruikers. Wat zijn de koste hiervan want dat kan ik niet duidelijk in kaart krijgen. Ik heb gelezen dat bij forefronts vooral het nadeel is dat de performance eronder leiden. Maar ik weet niet in hoeverre dit echt word ervaren als een probleem tegenover kaspersky.

thanks.

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Kaspersky is een merk gene productnaam, wat is de concurent.
afaik moet je 19 euro per license betalen voor forefront, echter moet je dan wel iets van 1k licenties afnemen. Echter weet ik dit niet zeker.

Persoon vind ik kaspersky open space security wel fijn ivm de extra mogelijkheden die boven de av hangen. Tevens vind ik de centrale management tool wel handig.

Echter dit is iets wat jij moet onderzoeken, waar je zelf de av comparitves kan bekijken.
Dit uitbesteden aan iemand op een forum is te makkelijk en ronduit dom :) aangezien jij de organisatie het beste kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het lastige aan AV comparatives is dat men volgens mij de corporate versies niet zo vaak aan tests onderwerpt.

Wat zoek je precies in een AV scanner?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum