[iPhone 3Gs] Flash rom stuk?

Pagina: 1
Acties:

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:18
Hoi allen,

Sinds een paar dagen zag ik mijn iPhone 3Gs niet meer verschijnen in iTunes. Vreemd natuurlijk, dus ik probeer vanalles maar helaas. Dan maar een restore proberen in recovery mode... en wat blijkt, het restore process blijft hangen zonder dat de progress bar op de iPhone vol loopt. Het geheel eindigt dan met "error 1611" in iTunes.

Ik vermoed een defecte flash-rom, is dit toevallig ook jullie ervaring? Als dit zo is en ik kan verder niks meer proberen (DFU mode heb ik al getest, nog andere ideeen?), dan zal ik waarschijnlijk de boel moeten opsturen naar T-mobile oid, weten jullie of de lost&stolen regeling nog bestaat?

Thanks, Vincent

• vgroenewold
Mmmm, vreemd, probeer de boel nu te restoren middels een PC op het werk en nu begint de iPhone plots te leven! (fjew) Wat houdt dit dan in, heb ik een probleem met m'n Macbook pro?

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

misschien itunes eens opnieuw installeren???

• vgroenewold
Dat zal wel kunnen helpen dan ja, aangezien het duidelijk computer afhankelijk was. Blijf het dan toch erg vreemd vinden, zoveel kan er plots toch niet veranderen aan het communicatie-protocol met de iPhone. Ik zal dat eens proberen en dan post ik nog een kleine update.