mijn internet verbinding is erg instabiel geworden... om de haverklap vliegt chello er uit. Verbinding modem valt weg, oranje lampje gaat knipperen. Enige oplossing is modem en/of router herstarten.
Chello geeft natuurlijk aan dat er niets aan de hand is, en dat ze niets kunnen zien aan m'n Cisco modem. Laat ik ze deze keer geloven... zou ik dan teveel van mijn Belkin router vragen?? Zou mijn belkin router een "jam" signaal richting internet/cisco sturen?
Aan mijn router hangen bedraad
- Mac Mini
- Nas
Wireless
- apple laptop
- dell laptop
- iphone
- hp wifi printer
- draadloos tafelradiotje
Ik forward een stuk of wat poorten zodat m'n nas kan downloaden, en ik via het internet bij mijn nas kan komen. Tevens nog wat porten om de mac mini te besturen en een poortje zodat mu-torrent soepel werkt.
Zou toch niet teveel mogen zijn voor een Belkin F5D8233-4v3?
ps. bij de eerste tekenen van instabieliteit heb ik de firmware ge-upgrade, en is het probleem alleen maar erger geworden.
Chello geeft natuurlijk aan dat er niets aan de hand is, en dat ze niets kunnen zien aan m'n Cisco modem. Laat ik ze deze keer geloven... zou ik dan teveel van mijn Belkin router vragen?? Zou mijn belkin router een "jam" signaal richting internet/cisco sturen?
Aan mijn router hangen bedraad
- Mac Mini
- Nas
Wireless
- apple laptop
- dell laptop
- iphone
- hp wifi printer
- draadloos tafelradiotje
Ik forward een stuk of wat poorten zodat m'n nas kan downloaden, en ik via het internet bij mijn nas kan komen. Tevens nog wat porten om de mac mini te besturen en een poortje zodat mu-torrent soepel werkt.
Zou toch niet teveel mogen zijn voor een Belkin F5D8233-4v3?
ps. bij de eerste tekenen van instabieliteit heb ik de firmware ge-upgrade, en is het probleem alleen maar erger geworden.