Feedback op video nieuwsartikel IDF: Intel toont raytraci...

Pagina: 1
Acties:

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:16
Bijgaand een stukje ongezouten kritiek op begeleidende video bij nieuwsartikel IDF: Intel toont raytracing-versie van Wolfenstein.

- Deinterlacing toepassen tijdens de ingest naar tweakers video platform is wenselijk, dit komt de kwaliteit ten goede (in iedergeval voor interlaced materiaal).
- Zou mooi zijn als we in de toekomst kunnen seeken door het materiaal. In dit geval duurt de video 9 minuten en ben ik al snel geneigd een stuk te willen skippen maar dat kan niet.

Verder vind ik dat ondersteunende video de kwaliteit van de nieuwsberichtgeving sterk verbeterd dus los van de kritiek niks dan lof!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Over het intelaced materiaal zou ik de bal richting Intel willen kaatsen. Het komt zelden voor dat we dergelijke beelden uploaden dus automatisch deinterlacen staat niet hoog op agenda.

Wat seeken betreft: ik kan hier prima stukken in een video skippen. Bedoel je dat je uitgebreider wilt kunnen zoeken in een video of dat we delen moeten flaggen op onderwerp ofzo?

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Kan je ook skippen naar een stuk die nog niet in de buffer staat, Olaf? Lukt hier ook niet echt geloof ik.

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-02 14:30
woekele schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:59:
Kan je ook skippen naar een stuk die nog niet in de buffer staat, Olaf? Lukt hier ook niet echt geloof ik.
Lijkt er op dat dat niet kan. Ook kun je alleen per interval van 10 seconden stukken overslaan. Niet heel erg vervelend, maar toch erger ik me er aan :p De youtube-speler zou voor iedereen als voorbeeld moeten dienen :)

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Nee, dat kan niet idd. Zal eens aan ACM vragen welke veranderingen er nog komen.