Toon posts:

Rampage III Extreme geheugen support

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Een maand geleden heb ik een bij zaak in Nederland een PC gekocht. Vanwege de prijs heb ik gekozen om de assemblage door hun te laten doen. 2 weken na de bestelling belden ze me om te vertellen dat een onderdeel niet op voorraad was en dat ik 2 weken langer moest wachten. Nog 2 weken later weer een belletje, zeggen ze dat het geheugen dat ik gekozen had niet werkt met het moederbord.

Moederbord is Asus Rampage III Extreme. Het geheugen was TR3X6G1600C7D.

Ik nog even naar de Memory support list van Asus gekeken, staat de TR3X6G1600C8D wel op, maar de TR3X6G1600C7D niet. Op hun website staat dat *7D niet op voorraad is.

Nu is mijn vraag, liegen ze nu gewoon tegen me om me niet te hoeven vertellen dat er weer iets niet op voorraad is, of werkt *7D echt niet met Rampage III?

Bedankt.

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11-2025
dat is zwaar leugen mijn RAM (CMG6GX3M3A2000C8) staat er ook niet tussen en hij werkt gewoon vlekkeloos.
Corsair is een van de beste met compatibiliteit. ik durf voor alles te wedden dat 7D gewoon zal werken. Is gewoon dat ze niet op vooraad hebben de kakkerlakken :D

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Legendary1985 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:27:
dat is zwaar leugen mijn RAM (CMG6GX3M3A2000C8) staat er ook niet tussen en hij werkt gewoon vlekkeloos.
Corsair is een van de beste met compatibiliteit. ik durf voor alles te wedden dat 7D gewoon zal werken. Is gewoon dat ze niet op vooraad hebben de kakkerlakken :D
gewaagde uitspraak... jouw geheugen is zijn geheugen niet, kan best dat er incompatibiliteit is of misschien een defecte module. ik zou niet in zien waarom ze er over zouden liegen...

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-02 20:38
Als ik google op beide componenten zie ik niemand die die combinatie heeft, wel mensen met een Rampage II Extreme en dat geheugen, maar niet de III en dat geheugen.

Ik zou eieren voor mijn geld kiezen en iets anders zoeken wat wel in de QVL staat.