Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:44
Goedemiddag,

Sinds vanmiddag ben ik in het bezig van een Samsung Star met een Prapaid kaartje van Aldi TALK.
De telefoonnummers van al mijn contacten zijn opgeslagen als 06........ dus niet +316........
Wanneer één van mijn contacten mij belt, zie ik alleen het nummer in beeld staan op de +316........ en niet de naam van mijn contact. Wanneer ik het telefoonnummer van deze persoon opsla op de +316........ manier en deze belt mij opnieuw dan komt zijn wel in beeld te staan zodra hij mij belt.
Hoe kan ik er voor zorgen dat de naam van de beller ook in beeld komt te staan wanneer het contact is opgeslagen op de 06....... manier?

Alvast bedankt,
Michel

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Lijkt me een bug/luie programmeur qua software op het toestel.
Je kan kijken of er een softwareupdate is en anders al je nummers aanpassen :P

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:44
Je kan de firmware niet updaten op een legale manier, voor zover ik nu kan lezen.
Wanneer je de firmware update ben je de garantie kwijt, dat wil ik niet!
Zijn er mensen die een andere oplossing hebben?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-11 12:53
Op mijn HTC Touch Pro kan ik zelf instellen hoeveel cijfers vanaf rechts moeten matchen om de naam weer te geven. Die staat dus op 9 om het 06/+316 probleem te voorkomen.
Dit moet echter wel in een "Advanced config" of door een "Caller ID" bugfix te installeren, in een menu zul je het niet vinden.

Is zoiets dergelijks er voor jouw toestel ook niet?

Probleem komt overigens vaker voor, zoals bij Henk Poley in "Het Samsung S5230 (Star, Tocco lite) topic"

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 14-09-2010 17:45 ]

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

-EvoLution- schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:36:
Je kan de firmware niet updaten op een legale manier, voor zover ik nu kan lezen.
Wanneer je de firmware update ben je de garantie kwijt, dat wil ik niet!
Zijn er mensen die een andere oplossing hebben?
Firmware upgraden is niet illegaal en je raakt er ook niet je garantie mee kwijt.(het is alleen niet helemaal de bedoeling van samsung). Alleen als het fout gaat (en dat gebeurt niet snel als je je aan de flashguide houd) en de telemaal kapot is en niet meer door jezelf te repareren, dan kun je je niet op garantie beroepen. Heb je echter gewoon een andere fout, dan heb je nog gewoon garantie.

Verder lijkt dit me idd alleen op te lossen met nieuwe firmware