Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Datestamp + OK in afbeelding a la HackerSafe?

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.websafeshield.com/seal_images/120x67.gif

Het viel me op dat sites als hackersafe.nl en trust-guard.com et cetera gebruik maken van een logootje met daaronder een datum en of het OK of niet OK is dat de afbeelding wordt gebruikt. Ik heb een poging gedaan om te achterhalen hoe dit proces werkt, maar helaas leverde de broncode en een Google zoektocht weinig op.. heeft iemand enig idee hoe dit werkt en hoe ik iets dergelijks op zou kunnen (laten) zetten?
Afhankelijk van hoe dit precies werkt hoort dit topic misschien thuis in Programming.

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:02
Gewoon met GD/Imagemagick of iets dergelijks server side

Driving a cadillac in a fool's parade.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
ZeroVince schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:04:
Afhankelijk van hoe dit precies werkt hoort dit topic misschien thuis in Programming.
Dat weet ik wel zeker O-) ;) Wat kwaakvaak_v2 zegt. Daar moet je, met wat Googlen, een heel eind mee komen. Omdat dit topic verder weinig over laat en het niet echt voldoet aan onze Quickstart zet ik het op slot. Open gerust een nieuw topic als je een concreet(!) PRG / WEB probleem hebt.

[ Voor 63% gewijzigd door RobIII op 14-09-2010 17:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.