ter vervanging van mn huidige yamaha 5.1 receiver wil ik een upgrade doen naar 7.1
opties die een must voor me zijn:
2x HDMI out
en 3D ready( HDMI 1.4) al voor de toekomst.
receiver niet hoger dan 18cm ivm audiomeubel
Budget is tot max 900 euro.
de 2 opties die ik gevonden heb zijn
onkyo TX NR808 & Yamaha RXV767
Onderzoek leert dat de Onkyo nog wel eens handshake problemen heeft met HDMI (moet kunnen switchen tussen PS3 en tv decoder, en tv en beamer)
Onkyo schijnt ook warm te worden, dit in combinatie met de geringe hoogte van het meubel kan dat wel eens tricky worden.
is het mogelijk de "voetjes" te verwijderen zodat hij lager word? Het vermogen dat Onkyo aangeeft schijnt ook alleen op stereo zo te zijn ipv surround.
Over de yamaha heb ik weinig kunnen vinden.
Wie heeft ervaringen met bovenstaande receivers en wat is evt. de betere. zijn er nog andere opties die ik niet gevonden heb?
alvast bedankt.
opties die een must voor me zijn:
2x HDMI out
en 3D ready( HDMI 1.4) al voor de toekomst.
receiver niet hoger dan 18cm ivm audiomeubel
Budget is tot max 900 euro.
de 2 opties die ik gevonden heb zijn
onkyo TX NR808 & Yamaha RXV767
Onderzoek leert dat de Onkyo nog wel eens handshake problemen heeft met HDMI (moet kunnen switchen tussen PS3 en tv decoder, en tv en beamer)
Onkyo schijnt ook warm te worden, dit in combinatie met de geringe hoogte van het meubel kan dat wel eens tricky worden.
is het mogelijk de "voetjes" te verwijderen zodat hij lager word? Het vermogen dat Onkyo aangeeft schijnt ook alleen op stereo zo te zijn ipv surround.
Over de yamaha heb ik weinig kunnen vinden.
Wie heeft ervaringen met bovenstaande receivers en wat is evt. de betere. zijn er nog andere opties die ik niet gevonden heb?
alvast bedankt.