"Halo: de cirkel is weer rond" fout in verhaal.

Pagina: 1
Acties:

• ClementL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-01 21:40
Ik zag op pagina 6 dat er staat: "Regret wil deze Halo activeren uit wraak voor de vernietiging van de eerste. Master Chief tracht vervolgens Regret te vermoorden, maar dat wordt verhinderd als de Covenant de planeet bombardeert."

Naar mijn weten lukt dat juist wel in Halo 2 waarna master chief in het water moet duiken.

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Klopt, hij vermoordt eerst Regret en daarna beginnen ze met het bombardement.

Verder nog een foutenlijstje:
Pagina 2:
"Enkel de planeten aarde en Reach, waar de militaire arm van de UNSC was gevestigd, waren nog Covenant-vrij."
Er waren nog meer planeten vrij, maar die planeten waren niet van een dergelijk strategisch belang als de aarde en reach.

"Het hele oppervlak werd vernietigd en daarmee ook zo goed als alle Spartanen. De enige overlevende was hun leider, John-117, de Master Chief, die op tijd wist te ontsnappen."
Er wisten meerdere Spartans te ontsnappen, lees het boek "The Fall of Reach" maar eens.

Pagina 4:
"Waar het in andere shooters mogelijk was om simpelweg 'te weinig leven te hebben' om bepaalde stukken van het spel door te komen, werd dit typische probleem in Halo opgelost door altijd minstens die herlaadbare schildbuffer te hebben. Dit werkte zo goed, dat de levensmeter van de speelbare personages in Halo 2, Halo 3 en Halo 3: ODST compleet werd vervangen door het herlaadbare schild, wat het einde betekende van de health pack."
De ODST's hadden wel health. Daarentegen hadden zij geen schild, maar stamina waardoor ze een paar kogels kunnen weerstaan.

Pagina 6:
"Regret wil deze Halo activeren uit wraak voor de vernietiging van de eerste."
Nee hoor, hij wil deze net als de eerste activeren om bij de goden te kunnen komen.

Pagina 10:
"Omdat de Halo echter nog niet was voltooid, vernietigt hij met de activering van de ringplaneet niet alleen alle Flood, maar ook de Ark."
De Ark werd niet vernietigd, slechts zwaar beschadigd.

"Petty Officer John-117"
Moet natuurlijk "Master Chief Petty Officer John-117" zijn.

En ja, ik heb daadwerkelijk niets beters te doen :P

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:52
Ik me maar afvragen waar dit over ging :P

reviews: Halo: de cirkel is weer rond dus :)