[Kingston USB] Schijf is niet meer toegankelijk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Topicstarter
Eerst even een korte inleiding op het probleem:
Vanmorgen plug ik mijn kingston usb stick in mijn pc op school.
Ik schrijf er wat bestanden naar weg en probeer de schijf veilig te verwijderen.
Dat mislukt eerst. Na ongeveer 10 minuten wachten probeer ik het nog eens en de usb wordt dan wel veilig verwijderd.
Een uurtje later prik in mijn USB weer in de pc. Openen faalt en geeft de volgende melding:
"E:\ is niet toegankelijk.
Onjuist functie."
Ook wordt de naam van de usb niet meer weergegeven maar heet tie weer "Verwisselbare schijf".
Ik heb op de laptop van een maatje gekeken of het volume ingevuld stond, maar dat is ook niet het geval.
Afbeeldingslocatie: http://web25.twitpic.com/img/161796206-d30f30fbc1643f4f5bae7a25346299da.4c8f5cb8-scaled.jpg
Het volume in laten vullen geeft alleen een volume van 0 mb :/
Een checkdisk met de command prompt geeft de volgende melding: "kan volume niet ten behoeve van directe toegang openen"
Al mijn school bestanden staan er echter op (waarvan de belangrijkste buiten de recentste backup (vorige week)).

Mijn vraag is: Is er iemand die hier een oplossing voor weet en deze met mij durft te delen?
Bij voorbaat dank O-)

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-05 11:15

D-rez

dexels

ben bang dat het een enkeltje vuilbak wordt.

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:00
Een product ala GetDataBack?

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
GetDataBack zal ook toch echt moeten kunnen lezen vanaf het medium wat in dit geval niet meer mogelijk lijkt te zijn.

https://discord.com/invite/tweakers

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zou nog eens kunnen kijken of een recoveryprogje iets van een partitie ziet, maar ik denk dat je het ding inderdaad gewoon weg kunt gooien.

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Topicstarter
GetDataBack, FileScavenger en alles al geprobeerd voordat ik hier poste.
In ieder geval bedankt voor het meedenken, mijn USB is ergens tussen mijn huis en Geldermalsen (afvalverwerking).
#NieuweBestellenDoet

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Pagina: 1