Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VPS of Dedicated server?

Pagina: 1
Acties:

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar goede hosting. Op het moment heb ik behoorlijk wat problemen met de hosting die ik nu gebruik. Op het moment maak ik gebruik van een VPS server op IonVZ met het 'ION-512' plan. Ik heb er ongeveer 10 sites op staan die allemaal gebruik maken van Wordpress en een aantal plugins.

Het probleem is dat de server het niet aan lijkt te kunnen. Zodra ik de site bezoek met de meeste plugins, zie ik dat ons memory gebruik al boven de 90% uitstijgt. Als ik dan ook nog een aantal acties onderneem klapt hij eruit en krijg ik een memory allocation error

Nu vraag ik mij af. Waar kan dit aan liggen? Hebben wij gewoon een hoger VPS plan of zelfs een dedicated server nodig?

Alvast bedankt voor de hulp.

Tweaker gallery / Kaytjuh

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 14:32
10 Wordpress sites klinkt niet extreem, het lijkt er meer op dat IonVZ teveel VM's op een host gooit.
Heb je al eens contact met hun gehad hierover?

Ik zit zelf bij DirectVPS en heb daar een soortgelijk probleem gehad, na wat aanpassingen aan hun kant loopt echter alles vlekkeloos, daarvoor zat ik bij Strato en dat heeft eigenlijk altijd goed gedraait, behalve dat ik hun administratie rampzalig vind. :P

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 11:32

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Heel simpel, je huidige VZ voldoet niet, elke VZ kan opgeschaald worden tegen hogere prijzen natuurlijk

Sterker nog een VZ hoeft niet per definitie zwakker te zijn dan een dedicated.

Iets met dubbeltje en eerste rang.

Wij leveren ook VZ's ,echter bij ons zijn ze wel duurder, omdat wij leveren wat we beloven (dus geen overselling)
Als je wilt kun je me een DM sturen met je huidige specs en kan ik eens zien wat je bij ons kwijt zou zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door CrankyGamerOG op 14-09-2010 10:05 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Noxious
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:04:
Heel simpel, je huidige VZ voldoet niet, elke VZ kan opgeschaald worden tegen hogere prijzen natuurlijk

Sterker nog een VZ hoeft niet per definitie zwakker te zijn dan een dedicated.

Iets met dubbeltje en eerste rang.
Rustig maar hoor tegen TS, ik vind $45/maand nou niet echt 'dubbeltje eerste rang'... Ik betaal een derde voor prima performance :)

Voor 100e/maand (of zelfs minder) heb je een dedicated server.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Ok excuus, ik wist niet dat hij 45 dollar betaalde
Maar voor dat bedrag moet je echt wel 10 wordpressjes kunnen draaien :/

• Noxious
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:06:
Ok excuus, ik wist niet dat hij 45 dollar betaalde
Maar voor dat bedrag moet je echt wel 10 wordpressjes kunnen draaien :/
Dat had je kunnen checken als je z'n linkje klikte ;) maar inderdaad, het lijkt me een performanceprobleem van de host. Voor dat geld krijg je vrij weinig aan specificaties.

Ik betaal 15 euro per maand voor 1GB RAM, 100GB storage en 1TB traffic en vind voor dat geld de performance prima :)

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Conclusie: Hosting is slecht?

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Noxious schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:08:

Ik betaal 15 euro per maand voor 1GB RAM, 100GB storage en 1TB traffic en vind voor dat geld de performance prima :)
En ergens moet jij weten dat dat niet kan, wedden dat jij die 1TB never nooit niet gebruikt?
Dit soort specs voor dit soort prijzen zijn onrealistisch en 100% overboeking, en verzieken (imho) de markt.
Dat het goed gaat is meegenomen, maar het kan niet anders als dat dit een overboekingsplan is
Kan ik maar 1 ding op zeggen. : Ja!

Klagen of verhuizen....

[ Voor 16% gewijzigd door CrankyGamerOG op 14-09-2010 10:10 ]

• Noxious
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:09:
[...]

En ergens moet jij weten dat dat niet kan, wedden dat jij die 1TB never nooit niet gebruikt?
Dit soort specs voor dit soort prijzen zijn onrealistisch en 100% overboeking, en verzieken (imho) de markt.
Dat het goed gaat is meegenomen, maar het kan niet anders als dat dit een overboekingsplan is
Dat zal inderdaad based on overboeking zijn, maar ik trek 'm maandelijks tot de 80% vol met 4 VPSjes :)

Overigens kun je voor 99euro/maand een dedicated server (dual-core Pentium) met 100mbit unshared/unmetered krijgen.

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Ik heb contact opgenomen met de support van IonVZ. Die vertellen mij dat de combinatie van wordpress plugins niet goed samen functioneren.

"This is not a problem with the hosting but with the script (wordpress) and it's combination of plugins."

Zou ook kunnen?

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 20:09
Kaytjuh schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:40:
Ik heb contact opgenomen met de support van IonVZ. Die vertellen mij dat de combinatie van wordpress plugins niet goed samen functioneren.

"This is not a problem with the hosting but with the script (wordpress) and it's combination of plugins."

Zou ook kunnen?
Als dat zo is dan kan je dat geheid terug vinden op google en zal je niet de enige zijn. Maar je niets vind dan kan je je vragen stellen bij de hoster.

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Pagina: 1