Een klant van ons is iets te groot aan het worden en wil niet meer alle wachtwoorden geven aan al zijn medewerkers. Voor een vijftal sites heb ik al eenvoudige scripts gemaakt zodat medewerkers met 1 snelkoppeling direct worden ingelogd.
Nu doet er echter een probleem voor met de KvK website. Hier hoef je pas in te loggen op het moment dat je iets besteld. Het inlog scherm is een popup scherm waar ook een vinkje "[x] Remember my password" op staat. Mijn idee was om via het loginscript een wachtwoord toe te voegen aan de password manager van IE zodat dit vinkje automatisch aanstaat inclusief wachtwoord.
Echter kan ik hier niet veel over vinden.
(Dat een medewerker met een beetje IT kennis dan nog steeds het wachtwoord kan achterhalen maakt niet uit.)
*plaatjes voegen niets toe*
Iemand enig idee of het mogelijk is?
Nu doet er echter een probleem voor met de KvK website. Hier hoef je pas in te loggen op het moment dat je iets besteld. Het inlog scherm is een popup scherm waar ook een vinkje "[x] Remember my password" op staat. Mijn idee was om via het loginscript een wachtwoord toe te voegen aan de password manager van IE zodat dit vinkje automatisch aanstaat inclusief wachtwoord.
Echter kan ik hier niet veel over vinden.
(Dat een medewerker met een beetje IT kennis dan nog steeds het wachtwoord kan achterhalen maakt niet uit.)
*plaatjes voegen niets toe*
Iemand enig idee of het mogelijk is?
[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 14-09-2010 09:55 ]
Flying High!