Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Script om IE wachtwoorden in password manager te krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 15:40

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Topicstarter
Een klant van ons is iets te groot aan het worden en wil niet meer alle wachtwoorden geven aan al zijn medewerkers. Voor een vijftal sites heb ik al eenvoudige scripts gemaakt zodat medewerkers met 1 snelkoppeling direct worden ingelogd.

Nu doet er echter een probleem voor met de KvK website. Hier hoef je pas in te loggen op het moment dat je iets besteld. Het inlog scherm is een popup scherm waar ook een vinkje "[x] Remember my password" op staat. Mijn idee was om via het loginscript een wachtwoord toe te voegen aan de password manager van IE zodat dit vinkje automatisch aanstaat inclusief wachtwoord.

Echter kan ik hier niet veel over vinden.

(Dat een medewerker met een beetje IT kennis dan nog steeds het wachtwoord kan achterhalen maakt niet uit.)
*plaatjes voegen niets toe*

Iemand enig idee of het mogelijk is?

[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 14-09-2010 09:55 ]

Flying High!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:48
weinig ervaring mee en ik weet nie of het mogelijk is.. maar een autoaswer scriptje erbij doen?

edit: aan de andere kant.. je gaat hier een secure deel op van een website. Dat maakt het alleen maar lastiger..

[ Voor 37% gewijzigd door TECHcrime op 14-09-2010 09:54 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:24

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Om te beginnen wil ik je wijzen op Waar hoort mijn topic? Dit soort vragen zijn beter op hun plaats in Client Software Algemeen. Ik ga dit topic echter sluiten. Het heeft nogal veel weg van een scriptrequest. Mogelijk is het vast, maar je zult toch met wat meer eigen zoekresultaten en/of probeersels moeten komen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.