Ik heb voor bepaalde tijd (3 maanden) familie uit korea op bezoek en die zijn nogal gewend aan internet op hun telefoon. Weet iemand of er mogelijkheden zijn in Nederland om met een pre-paid kaart ook te kunnen internetten voor een schappelijk bedrag? Het goedkoopste wat ik tot nu toe ben tegen gekomen begint bij 39 euro per maand voor het internet gedeelte en dat vind ik redelijk aan de prijs.
Simyo, maar dan heb je een datalimiet van 200 MB ofzo en dat hebben alle prepaid providers voor internet wel.
Je zou Ben kunnen overwegen, dan pak je het goedkoopste abo met internet en zeg je het na 3 maanden op (is per maand opzegbaar).
Je zou Ben kunnen overwegen, dan pak je het goedkoopste abo met internet en zeg je het na 3 maanden op (is per maand opzegbaar).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
De meeste prepaid providers hebben wel een lage datalimiet (200-250Mb), rabomobiel is nog het hoogste met 750Mb geloof ik, maar daar is de snelheid weer lager....
Vodafone (€7.50 voor de SIM, €10 beltegoed waarvan €5 na registratie) en dan €9.50 (uit je beltegoed) per 30 dagen voor internet. FUP, overigens, en 3.6Mbps.
[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 14-09-2010 14:51 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Tegenwoordig tot 250MB daarna moet je een exta 1GB voor 10 euro bijkopen, of extra betalenCyBeR schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:50:
Vodafone (€7.50 voor de SIM, €10 beltegoed waarvan €5 na registratie) en dan €9.50 (uit je beltegoed) per 30 dagen voor internet. FUP, overigens, en 3.6Mbps.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dat is voor (nieuwe) abonnementen. Prepaid is 't nog gewoon de Zorgeloos Mobiel Internet BloX. Zie ook: http://www.vodafone.nl/mo...e_blox/zorgeloosinternet/netblade schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:54:
[...]
Tegenwoordig tot 250MB daarna moet je een exta 1GB voor 10 euro bijkopen, of extra betalen
[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 14-09-2010 14:57 ]
Maar die FUP policy van VF prepaid is tegenwoordig praktisch een harde limiet van 250 MB ongeveer. En dan gooien ze gewoon de blox eraf zonder waarschuwing, waardoor je dus je beltegoed in no-time opmaakt.
Dat heb ik met mijn SIM-Only abonnement iig nog nooit meegemaakt.
Aldi Talk werk super op het KPN netwerk. €7,99 voor 250MB
[ Voor 17% gewijzigd door jan groen op 14-09-2010 15:20 . Reden: aanvulling ]
Abo is ook geen prepaid.CyBeR schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:17:
Dat heb ik met mijn SIM-Only abonnement iig nog nooit meegemaakt.
Zelf al twee keer beltegoed leeggezogen gehad op een prepaid VF SIM nadat ze blox eraf gegooid hadden bij overschreiding FUP (twee verschillende SIMs). Op mijn Super SimOnly ook nog nooit iets gemerkt.
Grappig. We shall see, heb er gisteren een in m'n iPad gedouwd.troftnom schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:48:
[...]
Abo is ook geen prepaid.![]()
Zelf al twee keer beltegoed leeggezogen gehad op een prepaid VF SIM nadat ze blox eraf gegooid hadden bij overschreiding FUP (twee verschillende SIMs). Op mijn Super SimOnly ook nog nooit iets gemerkt.
Verwijderd
En wat is die FUP dan bij bloX (prepaid), want zat er juist net aan te denken om VF bloX te nemen.troftnom schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:48:
[...]
Abo is ook geen prepaid.![]()
10x het gemiddelde. Overigens had ik juist vernomen dat het gemiddelde op 50MB lag, dus dan zou je 500 moeten kunnen doen.
Wat het gemiddelde echt is zal altijd een raadsel blijven, maar ik heb laatst ook gehoord dat ze tegenwoordig pas bij 500Mb af zouden sluiten. Dus ben benieuwd of dat inderdaad het geval is, zou me wel enigszins verbazen gezien de 250Mb voor hetzelfde geld bij hun nieuwe abo structuur....CyBeR schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:10:
10x het gemiddelde. Overigens had ik juist vernomen dat het gemiddelde op 50MB lag, dus dan zou je 500 moeten kunnen doen.
Verwijderd
Lijkt me dat ik dat met mijn BB en een beetje whatsappen en pingen toch niet echt ga overschrijden toch?
Heb hiernaast nog een HD2, als ik dat met die doe (internetten doe) ok, maar met een BB?
Heb hiernaast nog een HD2, als ik dat met die doe (internetten doe) ok, maar met een BB?
Met een BB kun je beter VF prepaid voor blackberry nemen, kost wat meer per maand, maar echt onbeperkt blijkbaar en met support voor BB diensten. Tot eind van het jaar zelfs gratis: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/blackberry/
Verwijderd
Ja, had het al in het andere topic dat over bloX gaat gevraagd. Want zat nog met een paar vragen;
Want dit is wel een hele goede aanbieding (tot einde vh jaar gratis dan).
Maar goed om te weten dus. Heb ik daarnaast niet nog een extra bloX nodig voor internet dan?Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:03:
Ok, en een fair-use-policy dus ofzo voor het internetgebruik? (nee ik ga niet tetheren)
Snap alleen, want ik gebruik momenteel nog geen ping-diensten (alleen whatsappen),
wat ik dan nodig heb voor een normaal BB prepaid achtig iets, want verder vind ik dit
allemaal best interessant klinken; moet ik een normaal prepaid kaartje kopen waar ik
dan 3 verschillende bloX'jes voor neem (internet/sms/telefoon) of moet ik iets zoals dit
nemen:
https://www.vodafone.nl/s...art.jsp?_requestid=599662
Hier staat bij dat ik tot eind vh jaar gratis bloX voor de BB krijg, is dan zeg maar hetzelfde
als een internetbloX voor je normale prepaid kaartje?
Want dit is wel een hele goede aanbieding (tot einde vh jaar gratis dan).
Ik zag vandaag dat Aldi Talk nu prepaid internet aanbiedt, 30 dagen maximaal 250MB, daarna sluit het automatisch af. Via een omweg prima te gebruiken met dongels etc.
Kosten 8 euro per maand. Aldi geeft je 3 euro gratis beltegoed, dus voor 30 euro kun je 33/8=ruim 4 maanden mobiel internetten
[ Voor 27% gewijzigd door objectief2 op 16-09-2010 12:25 ]
Nee, het is een harde limiet van 250MB. Op een gegeven moment krijg je een SMS dat je bijna door je bundel heen bent. Been there, done thatCyBeR schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:10:
Pagina: 1