Toon posts:

MSN contactpersoon ineens geblokkeerd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ter info: Windows Live Messenger 2009 (14.0.8117.416) op W7 Pro 64 bit

Vanmorgen zie ik ineens dat een contactpersoon in mijn MSN geblokkeerd staat. Het eerste waar ik aan dacht was een foutje van mezelf maar toen ik het logboek naliep zag ik dat deze geblokkeerd was om 2:56 vannacht. Nou, toen was ik al uren in dromenland en er is niemand anders die dat gedaan kan hebben hier in huis. Natuurlijk heb ik direkt mijn wachtwoord en geheime vraag veranderd en mijn systeem gecheckt op virussen en andere zooi, maar zoals ik al verwacht had werd er niets gevonden. De vraag is natuurlijk...Hoe kan dit nou gebeuren? Als iemand mijn wachtwoord zou weten en iets zou willen doen, dan toch wel iets gekkers dan slechts 1 contactpersoon blokkeren lijkt me.

Kortom, ik sta voor een raadsel...en kan dit niet verklaren. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Een huisgenoot, zusje, ouder heeft je computer gebruikt en verkeerd geklikt nadat MSN automatisch inlogde?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eindelijk een collega.
Ik heb ook heel vaak dan blokkeert msn zomaar mensen.

Ben benieuwd of dit nou een Windows 7 probleem is.
Heb er nooit naar gezocht om dat het me niet heel veel interreseert, maar wel een vreemd verhaal blijft het :X
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 08:41:
Ter info: Windows Live Messenger 2009 (14.0.8117.416) op W7 Pro 64 bit

Vanmorgen zie ik ineens dat een contactpersoon in mijn MSN geblokkeerd staat. Het eerste waar ik aan dacht was een foutje van mezelf maar toen ik het logboek naliep zag ik dat deze geblokkeerd was om 2:56 vannacht. Nou, toen was ik al uren in dromenland en er is niemand anders die dat gedaan kan hebben hier in huis. Natuurlijk heb ik direkt mijn wachtwoord en geheime vraag veranderd en mijn systeem gecheckt op virussen en andere zooi, maar zoals ik al verwacht had werd er niets gevonden. De vraag is natuurlijk...Hoe kan dit nou gebeuren? Als iemand mijn wachtwoord zou weten en iets zou willen doen, dan toch wel iets gekkers dan slechts 1 contactpersoon blokkeren lijkt me.

Kortom, ik sta voor een raadsel...en kan dit niet verklaren. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

dan zijn ze ws gerapporteerd voor spam/viruslinks door anderen. al weet ik niet of msn ze dan ook automagisch blokkeert :S

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Dacht van de week ook al zoiets te zien bij mijn msn >.>
En volgens mij is het inderdaad omdat ze gerappoteerd zijn door anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik heb het pas ook eens gehad, zit bijna nooit op msn maar kreeg ineens een mailtje van iemand die aangaf door mij geblokkeerd te zijn.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay dan. Het zou een logische verklaring zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Ach als ik ook zie hoeveel er van die spammers zitten, en mensen die zooi verspreiden zonder dat ze het weten, ala limewire freaks.

sta ik er niet van te kijken :). maar goed te lezen het niet alleen bij mij gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 08:44:
Zo eindelijk een collega.
Ik heb ook heel vaak dan blokkeert msn zomaar mensen.
Ik eveneens, dan voeg ik net een contactpersoon toe, wil ik praten, staat ie geblokkeerd :S

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:01
had ik ook opeens last van.
nu ik in een nieuwe klas zit heb ik veel nieuwe mensen leren kennen en dus toegevoegd op msn.

maarja nadat ik ze had toegevoegd bleken ze ook allemaal geblokeerd te zijn heel appart

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 23:14
Dat is volgens mij een extra functie ofzoiets.
De laatste mensen die ik toegevoegd heb worden als geblokkeerd weergegeven onder een apart kopje. Bij Live Messenger heet dat gewoon "Offline weergegeven voor deze persoon", alias Blokkeren dus.

Misschien hoort het dus gewoon?!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

diabolofan schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:55:
Dat is volgens mij een extra functie ofzoiets.
De laatste mensen die ik toegevoegd heb worden als geblokkeerd weergegeven onder een apart kopje. Bij Live Messenger heet dat gewoon "Offline weergegeven voor deze persoon", alias Blokkeren dus.

Misschien hoort het dus gewoon?!
Zal mooi zijn, nee dat hoort niet zo. Bij mij ging het ook niet om laatst toegevoegde maar gewoon contactpersonen. Msn heeft er zelf ook geen verklaring voor.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1