MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Het aanpassen bij internetopties? Mogge.
Verwijderd
Hoi MrBlueEyes,
Het kan zijn dat je de tijdelijke internetbestanden map hebt verwezen naar c:\downloads.
Dit is te wijzigen via: Extra -> Internet opties -> Instellingen (bij Browsegeschiedenis) -> Map verplaatsen.
Verder wordt de map c:\downloads ook vaak aangemaakt door downloadprogramma's (torrent/p2p).
Je kunt dus in deze programma's deze map wijzigen.
Het kan zijn dat je de tijdelijke internetbestanden map hebt verwezen naar c:\downloads.
Dit is te wijzigen via: Extra -> Internet opties -> Instellingen (bij Browsegeschiedenis) -> Map verplaatsen.
Verder wordt de map c:\downloads ook vaak aangemaakt door downloadprogramma's (torrent/p2p).
Die verwijst naar een temp map ergens in de Appdata dus dat is hem niet.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:28:
Hoi MrBlueEyes,
Daarnaast is het geen andere programma, torrent draai ik op een aparte pc namelijk. Daarnaast is het echt als ik internet opstart en ik heb de C schijf in verkenner open dan zie ik meteen die download map verschijnen. En in IE kan je geen standaard download map aangeven.
Het lijkt opgelost te zijn. Ik heb namelijk wat invoegtoepassingen uitgezet. Het kwam waarschijnlijk door een programma om flash filmpjes te downloaden.
[ Voor 8% gewijzigd door MrBlueEyes op 14-09-2010 19:28 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Verwijderd
Dus was het een downloadprogramma in de vorm van een invoegtoepassing.
Gelukkig is het probleem opgelost.
Gelukkig is het probleem opgelost.