Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Installatie Visio 2010 mislukt

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:12

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hi!

Zojuist Visio 2010 gedownload. Na het opstarten van de .exe krijg ik vrijwel direct "De installatie van dit pakket is mislukt". Zowel geprobeerd op mijn laptop als desktop, zowel x64 als x86. Direct die melding.
Ik heb een logbestand geproduceerd, maar kan daar ook weinig zinnigs uithalen.

De laptop beschikt over een installatie van Office 2007 Pro, de desktop over een installatie van Office 2010 Pro Trial.
Laptop Windows 7 Enterprise, desktop Windows 7 Ultimate.

De tips zoals bij Foutbericht 'De installatie van dit pakket is mislukt' wanneer u een update installeert voor 2007 Office-programma's of Windows SharePoint Services 3.0 als er onvoldoende ruimte is op het station met het Windows-systeem evenals Foutbericht wanneer u probeert een van de 2007 Office-servicepacks te installeren op een computer met Windows XP Service Pack 2 zijn niet van toepassing.

Iemand enige suggestie?

Logbestand weggeknipt. Dat was een beetje aan de erg lange kant zonder dat er veel zinvolle informatie tussenstond.:

[ Voor 98% gewijzigd door pasta op 14-09-2010 12:12 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Verwijderd

Je geeft aan dat je download op meerdere locaties niet geïnstalleerd kan worden. Op diverse social.technet-sites kwam ik suggesties tegen dat de installatie niet goed gelezen wordt, met zulke foutmeldingen als gevolg. Het lokaal kopieëren vanaf cd of de netwerklocatie zou het probleem in dat geval oplossen.