Even ter introductie de situatie waarin ik zit om de boel helder te houden. Ik woon in een huis met daarbij een schuur die is omgebouwd tot appartement. In het huis komt het internet binnen en daar staat het modem. Die stuurt het signaal naar mijn router en die stuurt zijn signaal naar verschillende switches. Een van de kabels uit de router gaat naar het appartement. Het appartement wil ik in een ander netwerk hebben. Ik wil dus niet dat degene in het appartement op mijn netwerk kan neuzen in mijn Dreambox, TVersity en PS3 enz enz. Hoe ga ik dat voormekaar krijgen? De router is een Linksys met DD-WRT erop. De persoon in het appartement sluit denk ik zijn eigen router aan in het appartement, dat moet natuurlijk ook allemaal nog mogelijk zijn.
Ik heb met google gezocht maar niet gevonden wat ik bedoel (ik vind ook voornamelijk afleveringen van Netwerk als ik op 'netwerk' zoek...). Misschien kan iemand van jullie mij op weg helpen.
Ik heb met google gezocht maar niet gevonden wat ik bedoel (ik vind ook voornamelijk afleveringen van Netwerk als ik op 'netwerk' zoek...). Misschien kan iemand van jullie mij op weg helpen.