Hallo,
Ik zit na te denken over aanschap van een high end apple notebook/pc
Hierdoor zal mijn huidige high end pc overbodig worden.
Ik was benieuwd wat deze nog waard is:
Inhoud pckast:
Cardreader
Dvdrom
Dvdbrander
2X hd103SJ samsung 1TB schijven ( in raid voor optimale snelheid)
MSI p45 Diamond (Met o.a. raid en goede overclock mogelijkheden)
Core 2 Quad 2,83 GHZ
4GB DDR3 geheugen
9600GT Videokaart
7.1 X-fi geluidskaart
Waterkoelingset, bestaande uit:
Processorblokje, 2x 120mm radiator, pompje
Opmerking waterkoeling: Het rad heb ik in een soort framepje op de bovenkant van de kast staan op zijn zij. Ik heb in de kast geen plek voor dit rad. Wat wel kan is het rad monteren in de bovenkant van de kast (Zagen) en dat heb ik nooit gedaan.
Pc komt uit mei 2008.
Over het overclocken: Het moederbord is een echt overclock moederbord. Als je 2 jumpertjes verwijderd dan is ie al stabiel overclockt naar 3,4. Verder overclockt heb ik hem nooit. Ik was hier tevreden mee
Het ram heeft extra koelplaatjes maar heeft deze eigenlijk niet nodig, maar veiligheid voor alles
Meegeleverd:
Windows 7 Ultimate (Retail, GEEN OEM!)
Alvast bedankt,
Mike
Aan mods:
Ik heb in julie informatie gekeken en ik heb zelfs een link gevonden naar het taxatietopic deel5. Echter is dit topic gesloten en ik kan niet vinden waar ik mijn taxatie nu moet aanvragen? Doe ik het nu wel goed? Kunnen julie anders even vertellen waar het wel mag?
Ik zit na te denken over aanschap van een high end apple notebook/pc
Hierdoor zal mijn huidige high end pc overbodig worden.
Ik was benieuwd wat deze nog waard is:
Inhoud pckast:
Cardreader
Dvdrom
Dvdbrander
2X hd103SJ samsung 1TB schijven ( in raid voor optimale snelheid)
MSI p45 Diamond (Met o.a. raid en goede overclock mogelijkheden)
Core 2 Quad 2,83 GHZ
4GB DDR3 geheugen
9600GT Videokaart
7.1 X-fi geluidskaart
Waterkoelingset, bestaande uit:
Processorblokje, 2x 120mm radiator, pompje
Opmerking waterkoeling: Het rad heb ik in een soort framepje op de bovenkant van de kast staan op zijn zij. Ik heb in de kast geen plek voor dit rad. Wat wel kan is het rad monteren in de bovenkant van de kast (Zagen) en dat heb ik nooit gedaan.
Pc komt uit mei 2008.
Over het overclocken: Het moederbord is een echt overclock moederbord. Als je 2 jumpertjes verwijderd dan is ie al stabiel overclockt naar 3,4. Verder overclockt heb ik hem nooit. Ik was hier tevreden mee
Het ram heeft extra koelplaatjes maar heeft deze eigenlijk niet nodig, maar veiligheid voor alles
Meegeleverd:
Windows 7 Ultimate (Retail, GEEN OEM!)
Alvast bedankt,
Mike
Aan mods:
Ik heb in julie informatie gekeken en ik heb zelfs een link gevonden naar het taxatietopic deel5. Echter is dit topic gesloten en ik kan niet vinden waar ik mijn taxatie nu moet aanvragen? Doe ik het nu wel goed? Kunnen julie anders even vertellen waar het wel mag?