Beste Tweakers
Ik weet niet zeker in welk forum ik dit moet plaatsen omdat ik niet zeker ben waar het probleem ligt. Ik denk zelf bij de software daarom hier.
Om een willekeurige tijd (denk ik) komt de Realtek HD Audio manager met het bericht "Er is een stekker losgekoppeld" mijn speakers geven dan een aantal seconden geen geluid meer en dan komt het vanzelf weer terug.
Wat ik al geprobeerd heb:
-Zeker maken dat de kabel goed in de pc en speaker zit.
-De speakers op een ander apparaat gebruikt (zowel een Laptop als iPod Touch), hierbij had ik er geen last van.
-Een driver update (Zit nu op R2.52, had het probleem ook op R2.51).
Ik gebruik dit:
-Speakers: Logitech X240
-Moederbord: Asrock P55 PRO/USB3
-Audio Driver: Realtek HD Audio R2.52 (R2.51 had het probleem ook al)
Dit is wat ik denk dat relevant kan zijn? Wat kan ik het best als volgende doen, ik weet het niet zeker?
Alvast bedankt!
Ik weet niet zeker in welk forum ik dit moet plaatsen omdat ik niet zeker ben waar het probleem ligt. Ik denk zelf bij de software daarom hier.
Om een willekeurige tijd (denk ik) komt de Realtek HD Audio manager met het bericht "Er is een stekker losgekoppeld" mijn speakers geven dan een aantal seconden geen geluid meer en dan komt het vanzelf weer terug.
Wat ik al geprobeerd heb:
-Zeker maken dat de kabel goed in de pc en speaker zit.
-De speakers op een ander apparaat gebruikt (zowel een Laptop als iPod Touch), hierbij had ik er geen last van.
-Een driver update (Zit nu op R2.52, had het probleem ook op R2.51).
Ik gebruik dit:
-Speakers: Logitech X240
-Moederbord: Asrock P55 PRO/USB3
-Audio Driver: Realtek HD Audio R2.52 (R2.51 had het probleem ook al)
Dit is wat ik denk dat relevant kan zijn? Wat kan ik het best als volgende doen, ik weet het niet zeker?
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 21:59 ]