Toon posts:

Welke koeler voor GF2MX?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic ....

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
blue orb :)

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Blue Orb = :9.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
blue orb :)

Verwijderd

Past da blauwe ding ook op een Kyro ?

Voor je MXje zou ik em wel nemen !

Verwijderd

Mja, een blue orb is inderdaad goed ja.
Ikzelf heb een pentium 3 slot 1 koeler gemod en die erop gezet. Krijg de core tot 220mhz (hoger nog niet geprobeerd).
Maar als je onzinnige centjes wil uitgeven aan een koeler, moet je de blue orb kopen.

Verwijderd

Had Blue Orb.

Vond ik teveel herrie maken(6000 revs), maar was daardoor best wel koud...

Heb nu mini Lasagna van Tennmax. Past ook nog beter. Blorb moest ik een paar vinnen uitdremelen, en de gaten vielen ook niet geheel precies...

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zef niet veel geld uitgeven voor zo'n koeler ( max 30 gulden). Op school kon ik een Titan ( ?) kopen voor 15 gulden (= gewoon een fan; kwaliteitsmerk?) . Is die goed of weten jullie betere voor maximaal 30 piek !

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Op maandag 12 maart 2001 22:08 schreef Vo0 het volgende:
Mja, een blue orb is inderdaad goed ja.
Ikzelf heb een pentium 3 slot 1 koeler gemod en die erop gezet. Krijg de core tot 220mhz (hoger nog niet geprobeerd).
Maar als je onzinnige centjes wil uitgeven aan een koeler, moet je de blue orb kopen.
heyyy hier kan ik ook tot 220mhz! maar dan geeft ie onwijze vage strepen of eerder gezegd krassen in beeld, hij crasht echter niet, op 207mhz zijn die krassen weg, als ik iets hoger ga dan komen ze langzaam weer in beeld, nog hoger en het halve beeld zit vol,

het is ook een hercules versie! ik heb die standaart heatsink eraf gesloopt, doormiddengezaagd en op het geheugen geplant, en daar weer een fan op, op de chip zit een cpu heatsink, met fan,

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmmzz.... 'k kan standaard tot 210 corespeed en 240 memspeed... veel hoger dan dat, en dan krijg je van die horizontale lijnen :)
tja, grassen doet ie niet, maar echt fijn spelen, dat ook niet.

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 20:42

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Hoe krijg je het memspeed zo hoog?
Ik kan echt niet verder dan 220 /210.
Krijg dan wel rare spikkeltjes in het beeld.
Crashen doet ie niet.
Pagina: 1