Mijn versterker (pioneer a-109) is kapot: de ene luidspreker doet het zachter dan de andere.
Nu wil ik dus een andere versterker kopen.
De versterker wordt aangesloten op 2 luidsprekers: Mission 702e torens.
Het budget is: rond de 100 euro, +- paar tientjes.
Het apparaat zal waarschijnlijk gecombineerd worden met een equalizer: BEHRINGER equalizer Mini FBQ800
Bij conrad verkopen ze de volgende versterker voor 105 euro:
X4-Tech HiFi-versterker A-1000 Zilver
X4-Tech HiFi versterker A-1000 Zwart

Ook zijn ergens anders deze versterkers te koop:
Koda AV-1068A (90 euro)

X-Sound SP-2-AMP (80 euro)
Mijn voorkeur gaat uit naar de X4-tech van Conrad omdat daar een afstandsbediening bij zit, goede reviews krijgt en mooi zilver is, hoewel een zilveren Koda er ook wel leuk uitziet. De X-Sound vind ik lelijk dus koop ik die liever niet, maar die is wel goedkoop. De reviews van de X4-Tech op de site van conrad zijn positief maar dat zegt misschien niet zoveel omdat de reviewers hem niet met duurdere versterkers hebben vergeleken.
Vragen:
- Wat is de kwaliteit van die versterkers van X4-Tech, Koda, X-Sound? Zijn die goed of is het troep?
- is het zo dat een duurdere versterker van een merk als Marantz, Denon, Pioneer, Sony, etcetera, beter zal klinken dan bijv. een versterker van conrad van rond de 100 euro? De Pioneer A-109 geeft op zich prima geluid vind ik en was maar 130 euro. Zou het echter zin hebben om op marktplaats te kijken voor een ander merk dan die van X4-Tech en Koda?
Nu wil ik dus een andere versterker kopen.
De versterker wordt aangesloten op 2 luidsprekers: Mission 702e torens.
Het budget is: rond de 100 euro, +- paar tientjes.
Het apparaat zal waarschijnlijk gecombineerd worden met een equalizer: BEHRINGER equalizer Mini FBQ800
Bij conrad verkopen ze de volgende versterker voor 105 euro:
X4-Tech HiFi-versterker A-1000 Zilver
X4-Tech HiFi versterker A-1000 Zwart

Ook zijn ergens anders deze versterkers te koop:
Koda AV-1068A (90 euro)

X-Sound SP-2-AMP (80 euro)
Mijn voorkeur gaat uit naar de X4-tech van Conrad omdat daar een afstandsbediening bij zit, goede reviews krijgt en mooi zilver is, hoewel een zilveren Koda er ook wel leuk uitziet. De X-Sound vind ik lelijk dus koop ik die liever niet, maar die is wel goedkoop. De reviews van de X4-Tech op de site van conrad zijn positief maar dat zegt misschien niet zoveel omdat de reviewers hem niet met duurdere versterkers hebben vergeleken.
Vragen:
- Wat is de kwaliteit van die versterkers van X4-Tech, Koda, X-Sound? Zijn die goed of is het troep?
- is het zo dat een duurdere versterker van een merk als Marantz, Denon, Pioneer, Sony, etcetera, beter zal klinken dan bijv. een versterker van conrad van rond de 100 euro? De Pioneer A-109 geeft op zich prima geluid vind ik en was maar 130 euro. Zou het echter zin hebben om op marktplaats te kijken voor een ander merk dan die van X4-Tech en Koda?
[ Voor 3% gewijzigd door Salvatron op 13-09-2010 20:36 ]
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.